Stichting Atherin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stichting Atherin

LARP - Stichting Atherin
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Herberg de Bonte Os

Ga naar beneden 
+3
Maarten
dennis
Admin
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
dennis

dennis


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 01-07-09
Leeftijd : 46
Woonplaats : tilburry

Herberg de Bonte Os - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Bonte Os   Herberg de Bonte Os - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 01, 2009 12:11 am

*Hidenaga neemt rustig nog wat hijsen aan het brandende staafje, draait dan zijn hoofd via Omar naar Naichi. Terwijl hij antwoord ontsnapt langzaam de rook uit zijn mond*
Nou het is ook al weer erg laat aan het worden en ik denk dat we de volgende keer ons potje moeten spelen. Het is bijna tijd om naar de tent te gaan.
*pakt zijn bruine mok en neemt een slokje te drinken. Neemt nog een grote hijs aan de staaf om deze vervolgens aan zijn vader aan te bieden*
Vinden jullie dat een goed plan
Terug naar boven Ga naar beneden
Maarten
Organisatie
Organisatie
Maarten


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 30-06-09
Leeftijd : 57
Woonplaats : Goirle

Herberg de Bonte Os - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Bonte Os   Herberg de Bonte Os - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 02, 2009 1:47 am

*Hidejoshi neemt de rookstaaf aan van Hidenaga. Hij inhaleert een keer diep en zegt tegen Hidenaga.*
…Je hebt gelijk Hidenaga, het is al weer laat, tijd om terug te keren naar de barrakken…

*Hij neemt nog een hijs en geniet van het zoete aroma.*
…Hidenaga, ik wil dat je morgenvroeg samen met Bokeru en Toerie op patrouille gaat richting het noorden. Draag een lichte rusting en neem de bogen mee. Kijk of er vanuit Lygann Kraw troepen over de Ysse komen, maar ga geen openlijke gevechten aan. Schakel vijandelijke verkenners uit als dit mogelijk is en probeer zelf ongezien te blijven…Confrontaties met de Orken dienen ten alle tijden voorkomen te worden!...

*Hidejoshi pakt zijn kroes en bemerkt dat deze leeg is. Vlug bestelt hij voor iedereen nog wat te drinken.*
…Zo, nog een laatste rondje…
Terug naar boven Ga naar beneden
Angie
Organisatie
Organisatie



Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 01-07-09

Herberg de Bonte Os - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Bonte Os   Herberg de Bonte Os - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 02, 2009 11:47 pm

Saval schudt wat met haar handen bij wijze van afronding van de massage-sessie. Als de barmeid haar aankijkt om haar bestelling op te nemen schudt ze met haar hoofd: 'Nee, bedankt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
dennis

dennis


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 01-07-09
Leeftijd : 46
Woonplaats : tilburry

Herberg de Bonte Os - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Bonte Os   Herberg de Bonte Os - Pagina 3 Icon_minitimema aug 03, 2009 6:28 am

*hidenaga luisterd aandachtig naar zijn vader, en knikt op zijn orders*
Komt voor mekaar vader...
Nou een bruine bubbel water lust ik nog wel..
Terug naar boven Ga naar beneden
Maarten
Organisatie
Organisatie
Maarten


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 30-06-09
Leeftijd : 57
Woonplaats : Goirle

Herberg de Bonte Os - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Bonte Os   Herberg de Bonte Os - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 04, 2009 5:52 am

*Als Saval ophoudt met masseren, draait Hidejoshi zijn hoofd een paar keer van links naar rechts.*
…Dank je Saval, dat was net wat ik nodig had. En zou je eens na willen denken over mijn voorstel?...

Dan draait hij zich in de richting van Naichi en er verschijnt een grijns op zijn gezicht.*
…En jou verwacht ik morgenmiddag, in volle wapenrusting, op het grote marktplein. Dan zullen we eens zien wie zijn training verwaarloosd heeft…
Terug naar boven Ga naar beneden
Bram

Bram


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 28-07-09
Leeftijd : 50
Woonplaats : Tilburg

Herberg de Bonte Os - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Bonte Os   Herberg de Bonte Os - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 06, 2009 6:28 am

De deur gaat open en er komt een persoon binnen lopen. Hij gaat gekleed in een lang, simpel gewaad van ongebleekt linnen. Met een wollen overkleed en op zijn schouders twee vossenvellen. Zijn gezicht gaat verborgen in een kap gemaakt van stukken leer. In zijn linkerhand heeft hij een staf met daarop een schedel, beschilderd met de beeltenis van een zwijn. In zijn andere hand heeft hij een kom. Als hij naar de bar loopt hoort men het zacht geluid van belletjes. En voor degene die opletten, draagt hij een antiek bronzen zwaard en een bronzen sikkel.

Bij de bar blijft hij staan en spreekt hij degene aan die achter de bar staat;"Heeft u mischien wat resten eten die ik kan meenemen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.emphebion.nl
suloi




Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 05-07-09

Herberg de Bonte Os - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Bonte Os   Herberg de Bonte Os - Pagina 3 Icon_minitimevr aug 07, 2009 12:24 pm

*Naichi reageert niet op de nieuwe binnenkomer. Hij glimlacht als een boer met kiespijn bij de orders van Hidejoshi. Volle uitrusting in de volle zon. Dat betekent mailien in plaats van comfortabel leer, met alle bijbehorende onderkleding.* Heer Hidejoshi, ik verlaat u nu om mij alvast voor te bereiden voor morgen. Gegroet! * Hij salueert, knikt naar de rest en gaat richting zijn slaapruimte.*
Terug naar boven Ga naar beneden
Maarten
Organisatie
Organisatie
Maarten


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 30-06-09
Leeftijd : 57
Woonplaats : Goirle

Herberg de Bonte Os - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Bonte Os   Herberg de Bonte Os - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 08, 2009 12:31 am

*Als de man met de belletjes hun tafel passeert, volgen Hidejoshi´s ogen hem even. Als hij doorloopt naar de bar, verlegt hij zijn blik weer naar zijn tafelgenoten en schenkt er verder geen aandacht meer aan.*

*Met een korte knik, van zijn hoofd, bevestigd Hidejoshi het vertrek van Naichi.*
…Ik wens je een goede nachtrust, Naichi…
Terug naar boven Ga naar beneden
dennis

dennis


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 01-07-09
Leeftijd : 46
Woonplaats : tilburry

Herberg de Bonte Os - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Bonte Os   Herberg de Bonte Os - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 08, 2009 1:48 am

*Hidenaga begint te schater lachen om de reactie van Naichi en het trainen*
Ik wens je een goede nachtrust toe en morgen veel plezier....bloed zweet en inzet, voor KORN
Hidenaga geeft de herberg een vluchtige blik, om te kijken waar de bardame met de laatste ronde blijft. Terwijl hij dat doet, verzameld hij het overgebleven houdbare fruit in een doek, deze knoopt hij vervolgens behendig dicht.*
Zo dat is alvast voor morgen..morgen alleen nog wat brood en kaas halen voor de tocht.
*kijkt dan naar zijn vader*
Vader is er nog wat lekkere rook… of heb je het helemaal zelf meester gemaakt
Terug naar boven Ga naar beneden
Maarten
Organisatie
Organisatie
Maarten


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 30-06-09
Leeftijd : 57
Woonplaats : Goirle

Herberg de Bonte Os - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Bonte Os   Herberg de Bonte Os - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 08, 2009 3:50 am

…Hidenaga! Wat meer respect voor een lid van de Mifune Clan…
*Al spreekt Hidejoshi zijn zoon verwijtend toe, zijn gezicht heeft moeite een lach te onderdrukken. Dan neemt hij nog een paar hijsen van de rookstok en geeft hem door aan zijn zoon.*

*Dan arriveert de bardame met de drankjes en zet deze op tafel. Hidejoshi pakt zijn kroes met bier en heft deze.*
…Op het succes van morgen…KAMPAI!!...
Terug naar boven Ga naar beneden
dennis

dennis


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 01-07-09
Leeftijd : 46
Woonplaats : tilburry

Herberg de Bonte Os - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Bonte Os   Herberg de Bonte Os - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 09, 2009 1:15 am

*Hidenaga ziet de lach onderdrukking van Hidejoshi en draait zijn hoofd even richting de grond, om niet weer in de lach te schieten*
Ja vader
*vanuit zijn oog hoek ziet hij de rook stok naderen, deze pakt hij aan. Even ruikt Hidenaga vluchtig aan de rook die er af komt en neemt een paar trekjes…. *
mhhmm dat is genieten
*Dan proost zijn Hidejoshi... Hidenaga heft zijn bruine bubbeltjes water*
Op morgen … KAMPAI
Terug naar boven Ga naar beneden
dennis

dennis


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 01-07-09
Leeftijd : 46
Woonplaats : tilburry

Herberg de Bonte Os - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Bonte Os   Herberg de Bonte Os - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 11, 2009 8:57 am

*Hidenaga dooft het laatste stukje van het rook stokje. Pakt dan zijn beker en drinkt deze leeg. Dan staat hij op en richt zich tot Hidejoshi*
Goedenacht vader.
*Hidenaga stapt weg van de bank en loopt van de tafel af, tot hij zichtbaar twijfelend, bij Saval stopt en haar half aan kijkt..*
Zeg ehm saval, zou je mijn schouders ook een keer willen masseren… ehm bijvoorbeeld morgen na mijn verkenningsmissie …
Terug naar boven Ga naar beneden
Maarten
Organisatie
Organisatie
Maarten


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 30-06-09
Leeftijd : 57
Woonplaats : Goirle

Herberg de Bonte Os - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Bonte Os   Herberg de Bonte Os - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 11, 2009 11:23 am

…Slaap wel, mijn zoon. En denk eraan, geen onnodige risico’s morgen...
*Hidejoshi spreekt de woorden rustig en beheerst, maar zijn ogen twinkelen. In gedachte is hij al met het gevecht van morgen bezig. Hij kijkt zijn zoon na als deze vertrekt en neemt dan nog een slok bier. Daarna pakt hij de dobbelstenen van tafel en steekt ze weer in het buideltje. Hij staat op, loopt in de richting van de bar en betaald de rekening.*
Terug naar boven Ga naar beneden
dennis

dennis


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 01-07-09
Leeftijd : 46
Woonplaats : tilburry

Herberg de Bonte Os - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Bonte Os   Herberg de Bonte Os - Pagina 3 Icon_minitimevr aug 14, 2009 10:13 pm

*hidenaga, wacht niet op het antwoord van Saval. hij knikt nogmaals naar zijn vader*
we zullen voorzichtig zijn vader. U ziet ons in de late middag weer terug
*zodra Hidejoshi zijn spulletjes aan het verzamelen is, loopt Hidenaga naar de deur en loopt naar buiten*

*Niet lang daarna doet hij de deur weer open en ziet zijn vader bij de bar staan om te betalen..Hij wacht tot zijn vader bij hem is en overhandigd hem een buideltje*
iK heb dan niet verloren.. toch was het bijna zo ver..Ik betaal deze rekening..
Samen lopen ze naar de slaap plaats*
Terug naar boven Ga naar beneden
Angie
Organisatie
Organisatie



Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 01-07-09

Herberg de Bonte Os - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Bonte Os   Herberg de Bonte Os - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 18, 2009 8:01 pm

Saval volgt maar zet onderwijl nog een achtergebleven kruik op de toog, als ze verder wil lopen hoort ze geschreeuw, als ze omkijkt blijkt een gast niet zo blij met de uitslag van hun kaartspelletje en wil zijn tegenspeler een oplawaai verkopen. Maar voor er iets heeft kunnen gebeuren is de kranige barvrouw al tussenbeiden gekomen en smijt de herrieschoppers de tent uit. Saval loopt zonder te kijken door en botst tegen de vreemdeling met de belletjes op. 'Oh, excuseer...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Bram

Bram


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 28-07-09
Leeftijd : 50
Woonplaats : Tilburg

Herberg de Bonte Os - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Bonte Os   Herberg de Bonte Os - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 19, 2009 5:55 am

De vreemdeling lijkt na zijn eten diep in gedachten, terwijl hij op een stuk schors trabbelt met een stuk houtskool. Als Saval tegen 'm aan botst, valt het stuk boomschors op de grond. Hij bukt het om op te pakken. Als hij omhoog komt, kijk hij haar aan met zijn slangen- en gewone oog. "geen probleem, we lopen allemaal een pad die geleid wordt door geesten, en botsen dan regelmatig."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.emphebion.nl
Maarten
Organisatie
Organisatie
Maarten


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 30-06-09
Leeftijd : 57
Woonplaats : Goirle

Herberg de Bonte Os - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Bonte Os   Herberg de Bonte Os - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 19, 2009 6:36 am

*Hidejoshi draait zich om, als hij het tumult hoort maar ziet dat er weinig aan de hand is. De schuldigen worden al naar buiten gewerkt. Hij ziet Saval bij een vreemdeling staat en roept haar toe.*
…Zorg dat je morgen na het middaguur bij de garnizoensbarakken bent. Ik verwacht dat er dan wat werk op je ligt te wachten…

*De geldbuidel wordt weer opgeborgen en Hidejoshi loopt terug naar zijn tafel. Daar aangekomen, schopt hij hard tegen de stoel van Omar. Door deze onverwachte actie, valt Omar bijna uit zijn stoel. Net op het juiste moment hervindt hij zijn evenwicht en mompelt, wat onverstaanbare woorden, in het Thallaans. Hidejoshi kijkt nors op hem neer.*
…Het is tijd om te gaan Omar! Neem je spullen mee, dan zijn we weg…

*Dan draait Hidejoshi zich om in de richting van de slapende Urgabe.*
…Ik denk dat het beter is, als jij vanavond bij ons slaapt kleine meid…
*Zegt hij bijna vaderlijk tegen de jonge kampioene. Voorzichtig neemt hij haar in zijn armen en draagt haar naar buiten, gevolgd door een mokkende Omar.*

*Bij de deur staat Hidenaga te wachten. Hij overhandigt Hidejoshi een buideltje.*
…Dat kan ik nu niet aannemen, maar je hebt gelijk, je stond in verloren positie. Geef het me straks maar, bij de barakken.

*En gezamenlijk lopen ze de deur uit.*
Terug naar boven Ga naar beneden
Angie
Organisatie
Organisatie



Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 01-07-09

Herberg de Bonte Os - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Bonte Os   Herberg de Bonte Os - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 19, 2009 10:05 am

Saval blijft even verbaast staren naar het oog van de vreemdeling, dan wordt ze afgeleid door Hidejoshi. 'Morgenmiddag, garnizoensbarakken, <zucht> het zal mij benieuwen..' Dan richt ze zich weer naar de vreemdeling:'Nog heel hoop ik?' zegt ze, wijzend naar het stuk boomschors.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bram

Bram


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 28-07-09
Leeftijd : 50
Woonplaats : Tilburg

Herberg de Bonte Os - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Bonte Os   Herberg de Bonte Os - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 25, 2009 5:27 am

De vreemdeling bukt en raapt het stukje boomschors op. Hij laat de tekening zien aan Saval. Er staat een gestyleerde everzwijn op. Heel kunstig getekend. Dan verkruimelt hij de schors terwijl het in stukjes op de grond valt. "Kijk uit voor de groene bewoners van het woud. Hun vlucht zal veel aankondigen. Zo verteld de geest van everzwijn mij."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.emphebion.nl
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 211
Registratiedatum : 27-06-09
Leeftijd : 37

Herberg de Bonte Os - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Bonte Os   Herberg de Bonte Os - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 04, 2010 2:41 am

~~~

Sidnearyan staat voor het berichtenbord en merkt een stuk perkament op wat ze nog niet eerder heeft gezien. Geinteresseerd leest ze de tekst en pakt daarna haar boek erbij. Ze kijkt even om zich heen, en haalt dan het perkament voorzichtig van het bord en begint deze bij de dichtstbijzijnde tafel over te schrijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://stichtingatherin.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Herberg de Bonte Os - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg de Bonte Os   Herberg de Bonte Os - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Herberg de Bonte Os
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Leerbewerkster in uw herberg!
» Aan de bar (De Bonte Os)
» Vanavond "de schorre padden" in de bonte os

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Stichting Atherin :: Atherin IC :: (Nara) Andolyss :: Herberg-
Ga naar: