Stichting Atherin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stichting Atherin

LARP - Stichting Atherin
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 beste momenten en bedankjes nara 17

Ga naar beneden 
+2
Cuthalion
daniellesluiter
6 plaatsers
AuteurBericht
daniellesluiter

daniellesluiter


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 15-09-09

beste momenten en bedankjes nara 17 Empty
BerichtOnderwerp: beste momenten en bedankjes nara 17   beste momenten en bedankjes nara 17 Icon_minitimema sep 23, 2013 1:20 am

voor alle bedankjes en beste momentjes!

ik ga zo als ik mijn mini verslagje getikt hebt ook hier mijn momentje neerzetten, maar ik ben erg benieuwd naar die van jullie!

liefs Dani/Teva
Terug naar boven Ga naar beneden
Cuthalion

Cuthalion


Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 30-03-10
Leeftijd : 37
Woonplaats : Voorschoten

beste momenten en bedankjes nara 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: beste momenten en bedankjes nara 17   beste momenten en bedankjes nara 17 Icon_minitimema sep 23, 2013 2:02 am

Alles was gaaf, maar toch even de beste puntjes.

- S'nachts met Zen (Koos) de brug oversteken en tussen de orks terecht komen.

- Koken met Teva ... Ik bedoel, uitzoeken welk gif de Bargasten hadden gedronken.

- De ogen van Ghauhontza jatten van de gestoorde ziener en er mee weg komen.

- Met veel moeite door een donker bos om die ook weer terug te geven aan de Uil.

- De Drow die mij in het donker tegen kwam en 'zomaar' in mn zwaard liep en zn reactie daarop. "Oh kut ... je bent een speler..."

- Orks jagen met Zen, Kes en Rahl. Verdient nog best lekker ook.

- Wederom weer lekker de Lone Wolf zijn die echt nergens bij hoord.
Vervolgens snachts 3 uur lang onder een boom gaan zitten en ook echt niet gemist worden.

Terug naar boven Ga naar beneden
walter

walter


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 01-04-11

beste momenten en bedankjes nara 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: beste momenten en bedankjes nara 17   beste momenten en bedankjes nara 17 Icon_minitimema sep 23, 2013 5:18 am

Voor mij met stip de meest intensiefst Nara ooit. Vooral op Emotie vlak. Mijn top momentjes. in een niet chronologische volg orde.

- Het hele persoonlijk plot.... Dat heeft echt indruk op mij gemaakt. Achteraf heb ik het mezelf te moeilijk gemaakt, maar toch super
- geback-stabbed door een drow en dan voor dood blijven liggen. goed getimed!!
- Needy and hungy tent was echt waanzinnig. (jeroen,KJ en Ray thanks)
- De gif aanval op de barghasten...
- De mori-tent.
- eigelijk heel het weekeinde was een toppertje.





Oja mag uiteraard iemand niet vergeten. Die al 3 evenementen ijsvogeltje zijn leven beinvloed met liefde, angst en hoop. Teva (Dani super bedankt voor het spel die we samen hebben)
Terug naar boven Ga naar beneden
Karia




Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 06-09-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Roosendaal

beste momenten en bedankjes nara 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: beste momenten en bedankjes nara 17   beste momenten en bedankjes nara 17 Icon_minitimema sep 23, 2013 7:03 am

Voor mij een van de leukste weekenden op nara, hier mijn herinnerings momenten als Lizzie:

- te horen krijgen, als je aan komt lopen, hé daar is onze favoriete barvrouw weer.

- tot de conclusie komen dat geen alcohol drinken misschien toch maar iets goeds iets, aangezien alle bharghast op de grond lagen vervolgens het kamp uit rennen in het donker richting bar om hulp te halen (dat terwijl ik oc niets zie in het donker).

- proberen te vluchten voor orks richting de bharghast voor bescherming, vervolgens struikelen over een scheerlijn, zodra ik besefte wat er was gebeurd zaten er een redelijke groep bharghast om me heen die vroegen of het goed ging, en tijdens het verwijderen van mijn korset de mooiste opmerking maakte: "normaal zou dit heel sexy zijn" nogmaals ongelooflijk bedankt voor de snelle hulp daarbij.

Iedereen bedankt voor een fantastisch weekend en geweldig spel, hopelijk wordt maart weer zo mooi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen Wijn

Jeroen Wijn


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 01-07-09

beste momenten en bedankjes nara 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: beste momenten en bedankjes nara 17   beste momenten en bedankjes nara 17 Icon_minitimema sep 23, 2013 6:39 pm

Ik heb me ook weer prima vermaakt. Vooral de avonden waren lang, gezellig en soms behoorlijk intens in de N&H tent. Daarmee heb ik het eigenlijk ook wel weer gezegd.
Maar om toch wat zaken te benoemen:
- "Mijn" verjaardagsfeest (wat dus eigenlijk het feest van Kj was).
- Sheila's vraag of "jullie feestjes altijd zo gezellig zijn?", waarop de ene Chaos priester "ja" en de andere Chaos priester "nee" antwoordt.
- Enkele pogingen doen om wonden te genezen met een spreuk, wat niet werkt, om er later achter te komen dat ik die spreuk sowieso niet beheers! scratch 
- Het begin van een, misschien wel twee geschriften.
- Het bezoek van Clea gevolgd door het bezoek van Lachleidon. Kers op de taart van die avond!
- Teva, de hogepriesteres van Chaos die ook weer van de partij was.
- Het teruggeven van de ogen van de Uil en mijn suggestie die nuttig bleek. Wel jammer dat de staf van Lachleidon boem deed... Sad 
- Zondagmiddag "eindelijk" de mogelijkheid om spreuken te doen weer terug krijgen. (Niet dat ik er ook maar 1 gebruikt heb... Laughing  )
- En natuurlijk niet te vergeten: de Supermeuk! (TM) op vrijdagavond.

Hartelijk dank allemaal voor weer een fijn evenement!
Terug naar boven Ga naar beneden
MaartenWillems

MaartenWillems


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 27-03-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Heusden-Zolder

beste momenten en bedankjes nara 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: beste momenten en bedankjes nara 17   beste momenten en bedankjes nara 17 Icon_minitimema sep 23, 2013 10:30 pm

Het avondje hilarisch politiek gezwans. Ondanks het chaotische verloop en de gebruikelijke Barghastse oneerbiedigheid heb ik me er rot mee geamuseerd.
Zeker toen de politieke boer op de proppen kwam. Echt waar, ik plooide bijna dubbel van het lachen om de manier waarop hij vragen en punten omzeilde en maar bleef hameren op steun en samenwerken en zijn roots. Prachtig stuk oreren.

Het vergevingsritueel om onze stamgenoot Weylin. Ik vond het geweldig om te doen, en ik wil graag de organisatie bedanken dat ze dit voor ons hebben mogelijk gemaakt.

Het zakkenrollen en onder hun neus bestelen van de handelaars.

De Ogen weer teruggeven aan de rechtmatige eigenaar. Ik vind het altijd weer genieten als er spel rond de Acht gaande is.
Dan hou je die staf buiten het ritueel, in de hoop dat er niets misgaat, dan ontploft dat vervloekte ding alsnog wanneer iemand hem meeneemt naar de Tempel. Je weet wie je bent. Wink 

Het niet zo gezellige bloeden, ons aangedaan door de Drow, panikerend terugstrompelen van kamp naar herberg om hulp te zoeken, en dan merken dat Teva toch nog een zacht plekje voor mijn ondankbare zelve bewaart.

Geraakt worden door de Doorn in het eindgevecht. Lekker. Dag vrij gebruik van die arm, hallo zwachtels.
Terug naar boven Ga naar beneden
daniellesluiter

daniellesluiter


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 15-09-09

beste momenten en bedankjes nara 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: beste momenten en bedankjes nara 17   beste momenten en bedankjes nara 17 Icon_minitimedi sep 24, 2013 7:44 am

zooo de rust weer gevonden, ook mijn momentjes:

- supermeuk!!!! voelde me zeer vereerd!
- aiwe plot... lekker rechtlijnig precies op het moment dat iedereen net een beetje de draak geaccepteerd heeft en de wolf ziet...
- potions maken en uitvinden en onderzoeken. dank aan de barghasten om een nieuw vergif te mogen onderzoeken ;-) of liever gezegd de drow!
- diplodocussen... zeker zes nieuwe manieren gevonden om subtiel mijn verveeldheid te uiten. nog nooit met zoveel interesse mijn schoenen bekeken of blablablabla in een boekje geschreven.
- N&H tent... teva is maar gestopt met zich druk maken om alles wat ze haar noemen
- de knuffel van KJ
- atherin priesters.... nuff said

en natuurlijk met stip op een: de coven. wat een avond was dat! en ik heb het niet zien aankomen. zelfs toen we gingen stemmen had ik nog verwacht dat ik er niet genoeg had... en nog steeds weet ik niet of teva nou moet huilen of blij moet zijn ;-) maar ze gaat zeker haar best doen. en eh... dankjewel he tim!



ik kan natuurlijk niet vergeten walter te bedanken. zonder hem had ik nooit zo'n top weekend gehad. en dat geldt al een paar evenementen. zowel ic als oc mijn steun en toeverlaat op nara. alle leuke kleine momentjes zoals schildtraining, zonder na te denken voor je springen in gevecht, kleine kadootjes en soms alleen al een blik van begrip ;-)
dankjewel!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





beste momenten en bedankjes nara 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: beste momenten en bedankjes nara 17   beste momenten en bedankjes nara 17 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
beste momenten en bedankjes nara 17
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Beste momenten en bedankjes Nara 15
» Beste momenten en bedankjes Nara 16
» Nara XII: de bedankjes...
» nara 14... beste momentjes enzo :-)
» het was: (mooie momenten)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Stichting Atherin :: Atherin OC :: Evenementen & Quests-
Ga naar: