Stichting Atherin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stichting Atherin

LARP - Stichting Atherin
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Nara XII: de bedankjes...

Ga naar beneden 
+10
MaartenWillems
Rik
Roosje S
guido
pascalle
Admin
Robin
Mario
Esther
Jeroen Wijn
14 plaatsers
AuteurBericht
Jeroen Wijn

Jeroen Wijn


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 01-07-09

Nara XII: de bedankjes... Empty
BerichtOnderwerp: Nara XII: de bedankjes...   Nara XII: de bedankjes... Icon_minitimezo maa 27, 2011 6:08 am

Dames, heren ook.

Het was mij wederom een waar genoegen.
Aan de organisatie: Hartelijk dank voor het bieden van een podium waar op een wel heel bijzondere manier ik afscheid heb mogen nemen van een heel dierbaar personage. Very Happy

Aan Pascalle en Angie: Ik gaf een voorzet... Jullie kopten hem loepzuiver, onhoudbaar en kneiterhard in. ZO! DIE ZIT!!!
Het plan was goed. De uitvoering mijlen ver boven verwachting. Awesome!
Ik verwacht niet dat dit ooit nog overtroffen gaat worden dus: Dank! Hartelijk en heel veel!! cheers

Ik heb het verdere weekend er vaak een beetje bijgehangen, maar al rondkijkend kwam ik (nogmaals) tot de conclusie dat ik de sfeer op Nara toch wel heel bijzonder vind. Het is lekker ongedwongen en altijd wel heel erg gezellig. drunken

Nog een speciale vermelding voor de nieuwe groep uit België: Nieuw bloed is altijd goed maar jullie zagen er qua aankleding heel goed uit en waren (nog belangrijker) ook nog eens erg actief in het spel. Wat mij betreft: Graag tot een volgende keer.

Tot de volgende Nara allemaal ! bounce

Jeroen
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther




Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 07-09-09

Nara XII: de bedankjes... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nara XII: de bedankjes...   Nara XII: de bedankjes... Icon_minitimezo maa 27, 2011 8:55 am

Helemaal mee eens Jeroen,

Iedereen heel erg bedankt voor een ontzettend gezellig weekend. Veel gebeurt, een paar onverwachte uitkomsten en zeer veel snode plannen gesmeed Twisted Evil

mijn foto;s staan op www.nightelf.mijnalbums.nl

iedereen enjoy, ik ga bijkomen
Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Mario

Mario


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 11-08-09
Leeftijd : 53
Woonplaats : Breda

Nara XII: de bedankjes... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nara XII: de bedankjes...   Nara XII: de bedankjes... Icon_minitimema maa 28, 2011 1:04 am

Bedankt iedereen voor weer een toffe Nara, was weer ouderwets gezellig. Ook was het leuk om nieuwe gezichten te zien, niet alleen onder de spelers, maar ook onder de monsters, GAAF.

Ik heb weer leuk spel gehad, er is weer veel gebeurt en er gaat nog veel gebeuren met een interessante confrontatie in het verschiet, wordt leuk Twisted Evil

Bedankt voor de foto's, Ester, zagen er weer top uit.

De persoonlijke bedankjes, mooiste momenten, etc, komen nog. Ik moet 1st even uitpuffen voor volgend weekend, dan heb ik weer een evenement.

Tot de quest cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Robin

Robin


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 01-04-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Alkmaar

Nara XII: de bedankjes... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nara XII: de bedankjes...   Nara XII: de bedankjes... Icon_minitimema maa 28, 2011 1:29 am

- Spelleiding: Om weer een geweldig evenement mogelijk te maken
- Monsters: Meer is goed!! welkom nieuw vleesch!
- Spelers: Iedereen bedankt voor de interactie!

- De "Belgen":
-- Veel dingen gehoord van "Oh my god het is en necro" waarop een maat van hem zegt "Rustig maar hij is tam" Razz
-- De avond waar wij de afleidingsmanuevre moesten toepassen en dat d belgische groep volledig los ging! Very Happy "ge-wel-dig!!!"

er is heel veel gebeurt rondom mijn character, daarop wil ik de Bloedvrouwe (Esther) Persoonlijk bedanken! Het was gaaf!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 211
Registratiedatum : 27-06-09
Leeftijd : 37

Nara XII: de bedankjes... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nara XII: de bedankjes...   Nara XII: de bedankjes... Icon_minitimema maa 28, 2011 3:10 am

Ten eerste wil ik de rest van de organisatie bedanken voor de inzet de afgelopen maanden voor het evenement: Bas R, Ray, Evert, Angie, Esther, Bas J, Maarten, Renee en natuurlijk ook Tim (jammer dat je ziek was) en iedereen die mee geholpen heeft op wat voor manier dan ook! Het is ons weer gelukt Very Happy

Natuurlijk ook alle oude en nieuwe monsters, ook jullie ontzettend bedankt voor jullie inzet! Jullie waren weer geweldig, ieder op zijn/haar eigen manier Very Happy

Spelers, bedankt dat jullie er waren, en ik hoop dat jullie hebben genoten. Daar doen we het uiteindelijk voor.
Ook bedankt voor iedereen die zijn/haar steentje heeft bijgedragen door te helpen achter de bar, te afwassen, op te ruimen, en/of het netjes achterlaten van de slaapzalen, ook jullie bedankt!

Hopelijk allemaal tot op de special en/of op Nara 13 (16-18 September)!

Terug naar boven Ga naar beneden
https://stichtingatherin.actieforum.com
Jeroen Wijn

Jeroen Wijn


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 01-07-09

Nara XII: de bedankjes... Empty
BerichtOnderwerp: Ai....   Nara XII: de bedankjes... Icon_minitimema maa 28, 2011 4:21 am

Nara 13 van 16-18 september is (weer) tegelijk met Ravenskeep. silent
Pech voor Ravenskeep dan. Ik kom naar Nara.
Is de lokatie ook al bekend?

Jeroen
Terug naar boven Ga naar beneden
Robin

Robin


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 01-04-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Alkmaar

Nara XII: de bedankjes... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nara XII: de bedankjes...   Nara XII: de bedankjes... Icon_minitimema maa 28, 2011 4:38 am

Jeroen Wijn schreef:
Is de lokatie ook al bekend?
Jup, Mol! Very Happy

Terug naar boven Ga naar beneden
pascalle




Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 14-07-09

Nara XII: de bedankjes... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nara XII: de bedankjes...   Nara XII: de bedankjes... Icon_minitimema maa 28, 2011 4:39 am

Ik heb ontzettend genoten!
Alle spelers en speciaal jeroen bedankt voor het spel.
Monsters, orga, het was een geweldig weekend!

Volgende nara op mijn verjaardag? he wat vervelend, moet ik mede drinken met mijn vrienden op een larp tijdens mijn verjaardag... clown

Pasje
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 211
Registratiedatum : 27-06-09
Leeftijd : 37

Nara XII: de bedankjes... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nara XII: de bedankjes...   Nara XII: de bedankjes... Icon_minitimema maa 28, 2011 4:51 am

Jeroen Wijn schreef:
Nara 13 van 16-18 september is (weer) tegelijk met Ravenskeep. silent
Pech voor Ravenskeep dan. Ik kom naar Nara.
Is de lokatie ook al bekend?

Jeroen

Nara is Nara niet zonder Jeroen dus tof dat je komt Very Happy

En klopt, inderdaad weer in Mol! Binnenkort verander ik de info op de website.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://stichtingatherin.actieforum.com
guido

guido


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 03-04-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Leiden / Breda

Nara XII: de bedankjes... Empty
BerichtOnderwerp: Akra/Zwaffel   Nara XII: de bedankjes... Icon_minitimema maa 28, 2011 6:35 am

Ik wil de volgende mense bedanken....

Maarten voor het op halen

en ed voor het weg brengen

super bedankt jullie Smile

Mathias voor de wijze les

De npc crew was ook erg gezzelig ** Ik arriveer XD**

En uitaard de SL en organizatie

en er komt nog veel meer maar ik moet nu nog ff uit rusten Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Roosje S

Roosje S


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 20-09-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Noorden

Nara XII: de bedankjes... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nara XII: de bedankjes...   Nara XII: de bedankjes... Icon_minitimema maa 28, 2011 7:26 am

Bedankt monsters Very Happy Errug gezellig ondanks vage opmerkingen af en toe.. xD En de lolplay of course. Chaaaaaaaaarge / te peerd! xD
Bedankt spelers Very Happy En Eric in 't bijzonder voor het niet-vermoorden van m'n geitenhoedster Razz
Bedankt mensen voor 't mooie ritueel op zaterdagavond :3 Was awsum n_n
Bedankt Robin, Rene en Lars! Anders was het een stuk vervelender geweest om naar Nara en terug te gaan Razz Ookal ging de terugreis wat moeizaam.. xD
En vast nog wel meer.
Bedankt iedereen! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://wombatsje.hyves.nl/
Rik




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 28-03-11
Leeftijd : 38
Woonplaats : Eindhoven

Nara XII: de bedankjes... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nara XII: de bedankjes...   Nara XII: de bedankjes... Icon_minitimema maa 28, 2011 9:49 am

Dat spreek je uit als: chàrgééééé jocolor

Bedankt voor het weekend, heb me goed vermaakt en kom de volgende Nara zeker weer monsteren als ik kan. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
MaartenWillems

MaartenWillems


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 27-03-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Heusden-Zolder

Nara XII: de bedankjes... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nara XII: de bedankjes...   Nara XII: de bedankjes... Icon_minitimema maa 28, 2011 7:46 pm

Vooreerst wil ik de organisatoren bedanken namens mezelf en de andere Barghast. De manier waarop onze contactpersonen en hun eindeloze vragen over het spel ontvangen werden was zonder meer geweldig, en heeft de rest van ons tomeloos enthousiast gekregen nog voor het spel begonnen was. De ontvangst op de site door zowel spelleiding als spelers als monsters heeft ons tomeloos enthousiast gehouden.
Het scenario was boeiend, alsook de wereld, en ik ben enorm blij dat ik er van dag 1 al zoveel van heb mogen smaken. Het samenspel met de andere spelers was enorm leuk, en ik had altijd wel iets om handen. Ik kan je zeggen dat dat lang niet op elke LARP waaraan ik heb meegedaan zo was.

Dus, kortom, ik persoonlijk en wij als groep hebben ons rot geamuseerd. Dank jullie, allemaal, daarvoor.

En natuurlijk:
Cheers to the kitchen for their stew,
on empty bellies, we could not do.
We'll eat until the pots are through.
Cheers to the kitchen for their stew!
Terug naar boven Ga naar beneden
daniellesluiter

daniellesluiter


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 15-09-09

Nara XII: de bedankjes... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nara XII: de bedankjes...   Nara XII: de bedankjes... Icon_minitimedi maa 29, 2011 1:23 am

ik heb het weer geweldig gehad!!!!

mede omdat mijn partner in crime matthias er weer was, mat we hebben weer heerlijk samen gespeeld en rare/leuke dingen gedaan.

ik combineer mijn bedankjes maar met mijn mooiste momentjes:

met stip boven aan: het Oro ritueel op zaterdag avond met illian. Mat bedankt! geniaal: illian ik verveel me... laten we gaan rituelen.... laten we swaffel gaan offeren... ow wacht deze rituele cirkel heeft 8 stenen... ORO!!!!!!!!!! (ook heel leuk hoe iedereen mee deed!)

pascalle, we hebben deze keer wat minder potions gemaakt, maar wel heerlijk gespeeld. lekker mogen emo-en

ed, op het moment dat teva meer zin had kara te slaan, labarnas tegen haar zegt dat teva zo'n goede vriendin is... kut, ja eigenlijk is dat wel zo. en het moment dat je de ongeduldige en opstandige teva weer terug in de rij zet omdat we naar de boom gaan wandelen... geniaal.

angie en onze boerenvrouwenbond!!!! nog even en alle vrouwen in nara trouwen niet meer maar worden sterke zelfstandige boerinnen!

onderzoeken en drankjes maken en iedereen die daarbij is aangeschoven deze keer. leuk hoe een smit nu tevens heks gaat worden, en leuk om samen met wat belgen 'lekkere'drankjes te maken. tevens gaaf te zien hoe zaterdag middag de bar vol zat met mensen die onderzoek aan het doen waren.

jeroen, jael, schatje... die 10 minuten roleplay waren het weer waard hoor!

mario, ik mag valentijn graag pesten, gelukkig is hij et zo erg als hij de kans krijgt ;-)

de nieuwe groep in het algemeen: leuk om sfeer in de bar te zien 's avonds. en geweldig hoe jullie met debestaande spelers samenwerkten. ray kwam op zaterdag avond naar me toe om samen met mij in een deuk te liggen achter het raam, jullie hadden het voor elkaar gekregen om het zootje ongeregeld in rijen van 4 te laten opstellen.

de zieneres: leuk momentje toen ik je mn wolf kant liet zien, leuk spel!

brom: ik hoop dat je het ook leuk vond om mee te 'mogen' naar otsoa, ik vond het namelijk top.

Bas, geweldige verhalen verteller, en al helemaal toen je weer met het oro verhaal kwam!!!!! en mijn vader is de beste!

evert: zeddicus/chris, lol echt waar... vraag dat maar aan teva. ik ben geen bibliotheek ;-) en henk... volgende keer moeten we maar wat meer te regelen hebben :-D

monsters: heerlijk dat er weer wat meer waren. en leuk dat er ook een aantal 'echte' boeren weer waren, goed gespeeld!

spelleiding: zonder jullie zijn we nergens

frank: foooooooood!!!!!!!!!!!!! het was weer heerlijk.

en als laatste maar zeker niet de minste (in tegendeel): Raymond. ik waardeer het dat je me mijn eigen gang laat gaan met de potions en dat we het in goed overleg verder uitbreiden. luv you! ;-)


zo... volges mij heb ik nu alles...
en ga ik weer even in bed liggen. heb namelijk sinds gisteren een behoorlijke keelontsteking.

tot de special allemaal!

liefs Dani/Teva

Terug naar boven Ga naar beneden
Jacco

Jacco


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 02-07-09

Nara XII: de bedankjes... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nara XII: de bedankjes...   Nara XII: de bedankjes... Icon_minitimeza apr 02, 2011 8:02 am

Na een week bezinken mijn bedankjes.

De orga. - Voor het faciliteren van alles.
De Monsters. - Wat waren het er veel.. bounce Geniaal gedaan allemaal.
De catering. - Altijd smullen van het lekkere eten.

Het was een ontzettend geslaagd evenement met en bizare plotdraai. We gaan naar 'thuis'. cheers

Terug naar boven Ga naar beneden
Raymond
Organisatie
Organisatie
Raymond


Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 21-08-09
Leeftijd : 52
Woonplaats : Breda

Nara XII: de bedankjes... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nara XII: de bedankjes...   Nara XII: de bedankjes... Icon_minitimezo apr 03, 2011 9:41 am

Ook ik heb het even laten bezinken alvorens mijn bedankjes en mooiste momenten te doen. Allereerst alle monsters, voor het geweldige spel, het in stand houden van een IC-kamp en ook voor het vrijmaken van alle spelleiders! Dan de organisatie, het is altijd weer fijn om te zien dat iedereen zijn stinkende best doet om Nara op zijn best neer te zetten! En tot slot uiteraard de spelers, die door hun enthousiasme ons laten weten dat we gewaardeerd worden als orga, en ons zo aanzetten nog hoger te reiken...

Dan mijn mooiste momenten (ik had er ontzettend veel, maar ik zou ze dezelfde dag nog op moeten schrijven, want nu ben ik de helft alweer kwijt).

Allereerst Brom van de Barghast (de Belgen). Hij wordt meegevraagd om iets heldhaftigs te gaan doen, waarop zijn medespelers ietwat bezorgd reageren. Brom: "Don't worry, I've got this!" Barghast: "Oke, maar zoudt ge dan niet op zijn minst uw zwaard meenemen?" Waarop Brom naar zijn lege riem kijkt en schrikt omdat hij inderdaad zijn zwaard is vergeten.

Teva en Illian met het Oro-ritueel. Ik lag helemaal dubbel, en het was nog leerzaam ook.

Met Lachleidon helemaal doordraaien en met een geestelijk niveau van een kleuter rondlopen tussen de spelers. Heerlijk!! En dan Illian als de Barghast aan hem vragen wie ik ben : "Oh, da's de dorpsgek, daar moet je nooit naar luisteren..."

En als klapper op de vuurpijl, met open mond toekijken hoe de belgen het ritueel voorbereiden en alle Nara-spelers in no time weten om te vormen tot een gedisciplineerd geheel. Ik ben de bar ingegaan om Dani te waarschuwen, en we hebben met zijn tweeen dubbel gelegen toen de spelers in ordelijke rijen van 4 werden opgesteld!

Iedereen ontzettend bedankt, en allemaal tot ziens op de special of de volgende Nara.

Liefs, Raymond
Terug naar boven Ga naar beneden
bas rademakers
Organisatie
Organisatie
bas rademakers


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 30-06-09

Nara XII: de bedankjes... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nara XII: de bedankjes...   Nara XII: de bedankjes... Icon_minitimedo apr 07, 2011 9:37 am

Iedereen bedankt voor een leuk evenement,ik wil ook Kj en Ernst nog een keer bedanken zij stonden aan de basis van onze spelwereld en hebben ons een nalatenschap meegegeven waarmee waarmee wij als plotters verder mee kunnen.
Jullie enthousiaste reacties zij voor ons de stimulans om hiermee verder te gaan.


Hartelijk dank namens mijzelf,de plotters,en de organisatie.

Bas Rademakers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nara XII: de bedankjes... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nara XII: de bedankjes...   Nara XII: de bedankjes... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nara XII: de bedankjes...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Beste momenten en bedankjes Nara 15
» Beste momenten en bedankjes Nara 16
» beste momenten en bedankjes nara 17
» nara 17 foto's
» Nara X... gaaf!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Stichting Atherin :: Atherin OC :: Evenementen & Quests-
Ga naar: