Stichting Atherin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stichting Atherin

LARP - Stichting Atherin
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 nara 14... beste momentjes enzo :-)

Ga naar beneden 
+9
Bas Langenberg
Roosje S
Jos Smeets
Karia
Mario
Jacco
Laura
walter
daniellesluiter
13 plaatsers
AuteurBericht
daniellesluiter

daniellesluiter


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 15-09-09

nara 14... beste momentjes enzo :-) Empty
BerichtOnderwerp: nara 14... beste momentjes enzo :-)   nara 14... beste momentjes enzo :-) Icon_minitimezo maa 25, 2012 6:19 am

wat heb ik het naar mijn zin gehad!!!! ja ik heb jullie echt mist blijkt wel. en leuk om ook allemaal nieuwe gezichten te zien!

ik ben net klaar met michiel alle gave momentjes te vertellen, wat er op neer komt dat ik hem practisch mijn hele weekend omschreven heb.
dus nu ook even hier even kort, later vast wat langer


orga, keuken, monsters etc... dankjwel! het was gaaf en fijn ale alles zo lekker liep.

spelers... eigenlijk heb ik met bijna iedereen wel spel gehad en het was GOED!

tot alvast even met stip op een: ijsvogel en buizerd... do i need to say more?

nu eerst even eten en daarna een mooie post maken met best moments: ben benieuwd wat die van jullie zijn!

liefs Dani/Teva
Terug naar boven Ga naar beneden
walter

walter


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 01-04-11

nara 14... beste momentjes enzo :-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: nara 14... beste momentjes enzo :-)   nara 14... beste momentjes enzo :-) Icon_minitimezo maa 25, 2012 9:39 pm

Rustig ontwaken uit een diepe slaap, kwamen de herinneringen van het weekeinde weer naar boven.

* Het spel met Labarnas..... kunnen we ff praten (labarnas weer dringend weg), hebben we nu tijd (labarnas weer dringend weg)... tot 4 a 5x toe.
* De chaos ritueel op vrijdag avond.
* Ga gezellig mee met de rite :S gelijk de kampion van de grote vogel.... right place on the right time... of niet??? en het ontmoeten van Ehun.
* De ontmoeting met Otsoa.
* Het zieners ritueel met de drow om ons heen

Al de mensen die hierbij waren onwijs bedankt voor het spel!!

Teva, Buizerd en Kloetje! Dankje dankje dankje 1000x !
- Het IC-drinken op vrijdag en zaterdag
- De gezelschap hele weekeinde door.

Buizerd, stille kracht van de aiwe...Heerlijk om een maatje te hebben vanuit Hio
kloetje, volgende keer graag geen stank na healing. En voor de schunnige praat,super!
Teva, Dank voor de emo, serieuze, lol-play. met name;
- Ontmoeten van je vader
- De wandeling naar de orken
- Het boekje...
- En alle momentjes van de Emo play.


Daarnaast wil ik extra bedanken de monsterspelleiding en de monsters. Jullie hebben super hard gewerkt! De evenwicht van Butsen en "rust"was super!!!!


Ik hoop dat er snel een special komt want dit was TE LEUK!!!!!


IJSVOGELTJE
/walter






Terug naar boven Ga naar beneden
daniellesluiter

daniellesluiter


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 15-09-09

nara 14... beste momentjes enzo :-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: nara 14... beste momentjes enzo :-)   nara 14... beste momentjes enzo :-) Icon_minitimezo maa 25, 2012 10:14 pm

ok, nieuwe dag, heerlijk geslapen.
was niet nodig want ik kom van nara altijd terug met meer energie dan ik heen ging
en deze nara was geen uitzondering.
even de tijd nemen om wat gave momentjes en bedankjes op te schrijven



zoals altijd: Kara, Pasje... drankjes maken en op de juiste momenten emootje spelen
vooral het elkaar plagen met onze opmerkingen over mannen... HEERLIJK
en je opstoken om de atherin diplomaat te gaan slaan, ik 'mocht' immers niet. helaas kwam labarnas naar buiten

urgabe, laura. wat zijn jullie groot geworden Very Happy goed om urgabe in een leidersrol te zien

jessica... je hebt geen idee wat je teva aangedaan hebt door daar als de black bitch te staan

bargasten... stelletje... tja hoe zullen we dat nou zeggen... :-) heerlijk spel met jullie gehad en grappig om te horen dat het algemene beeld van teva is dat ze serieus en sjaggo is... blijkbaar roepen jullie dat in haar op Very Happy merendeel van de tijd probeert ze namelijk zoveel mogelijk lol te maken.
wel mooi hoe nadat ik dat opstootje gehad had er van twee kanten een soory kwam en er oppeens raad gevraagd werd.

addeir (of hoe je het ook schrijft) je bent te schattig voor woorden! en tof om te horen toen ik op de grond lag dat je tegen de orc aan het schreeuwen was (terwijl je hem aanviel: je blijft van onze teva af!

buizerd, yourick... wat een heerlijke rol heb je gekozen. ik heb heerlijk om je gelachen en ik vind het leuk dat we weer eens samen spelen met personages die elkaar wel aardig vinden!
toppunt was de vliegles in het strijdersvierkant. erg goed!

valentijn, mario... mijn grote angstloze leider! teva heeft valentijn heerlijk mogen plagen en het was mooi spel met het boekje! je had erg goed door wat er aan de hand was. maar tja grote stoere teva wil natuurlijk niet als snotterig en zwak gezien worden, dus moest ze wel wegrennen. maar ze waardeerde het zeker wel!

otsoa, bas... ja ik merk dat ik steeds meer wolf word en mn best doe om otsoa trots te maken... eens kijken wat ik met mijn roedel aan moet ;-) het verhaaltje was weer erg goed!


last but not least
ijsvogel, walter... via vortex natuurlijk wel iets met je gespeeld, maar nu wel meteen heel heftig allemaal. vrijdag avond had ik je bestempeld als het nieuwe kauwspeeltje van teva, maar ijsvogel weet precies de juiste dingen te zeggen. groot dejavu gehalte voor teva, maar ik denk dat je er nog wel achter komt hoe erg dejavu.
ic drinken, het boekje, met zn 2en naar het ork ritueel, roedel gedrag vertonen tijdens gevechten en instinctief reageren als je mn naam roept terwijl ik mezelf in gevaar breng.

beste momentjes van het hele weekend:

op een kleedje in het zonnetje!


verder heb ik met velen kleine of grote mooie momentjes gehad. zoals ik als eerste al schreef, toen michiel vroeg naar mijn beste momentjes heb ik hem mijn hele weekend verteld!


liefs Dani/Teva

p.s. september is veel te ver weg! moeten we niet nog een bruiloft houden, een boeren oogstfeest of een andere vaag naraans gebruik vieren?

Terug naar boven Ga naar beneden
Laura

Laura


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 01-07-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Almere

nara 14... beste momentjes enzo :-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: nara 14... beste momentjes enzo :-)   nara 14... beste momentjes enzo :-) Icon_minitimezo maa 25, 2012 10:46 pm

Een hele goede morgen!

gisteravond rond half 8 thuis gekomen, na een lange en afterdip-rijke terugreis met Jessica en een tussenstop bij een welkome McDonalds. Dreads eruit gehaald, gedoucht (jeej) en toen om half 10 in slaap gevallen. Zojust pas wakker geowrden dus dat zegt ook wel genoeg, haha!

Geweldig gehad, ik vond het heerlijk om Urgabe te spelen en ik kan niet wachten om het kostuum weer aan te trekken en verder te gaan!

Even wat bedankjes!

Als eerste natuurlijk Jessica, als Adanya, we hebben heerlijk gespeeld en gekletst! This story will not end yet Razz

Barghasten, vooral Maarten/Brom, wat begon als je ass redden van de handelaar, wat vervolgens een gezellige avond in de tavern en een 'wandelingetje', om de volgende ochtend door Ehun wakker gemaakt te worden met 'Wanneer komt de bruiloft? " " eh.... niet? " " Jawel, ikv erwacht een bruiloft" ... We komen er niet onder uit, ik zie dan maar een feestje met heel veel alcohol aankomen!

Bas, Ehun hoort van mij te houden niet mij pesten, haha!

Labarnas, Valentijn, mijn rotsen in de branding, mijn adviseurs en steunpunten, wat zou ik toch zonder jullie moeten?

Dani, mijn larp mamma, nog altijd, was toch leuk om je weer te zien!

Alle spelleiding en spelers en monsters en barcrew en wie ik allemaal vergeet, tenslotte ben ik nog maar net wakker Wink


Maar de beste momenten blijven uiteraard, het moment dat ik m'n spijkerbroek aan trek, de warme douche thuis en je eigen bed. Wink

En ja, ik ben het ermee eens. Ik wil een special voor mijn bruiloft!!!

Heel veel knuffels,

Laura
a.k.a. Urgabe Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacco

Jacco


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 02-07-09

nara 14... beste momentjes enzo :-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: nara 14... beste momentjes enzo :-)   nara 14... beste momentjes enzo :-) Icon_minitimema maa 26, 2012 12:05 am

Het teken dat afgelopen weekeinde veel te kort is geweest zegt genoeg.

Orga, spelleiders, monsters en achtergrond 'personeel' bedankt voor het toffe evenement.
Het grote plot was heerlijk, hoe alle puzzelstukjes van afgelopen evenementen langzaam samenvielen tot een groter geheel. (Omar weet te veel denk ik.)

Best moments:

Het volstrekt chaotisch, binnen 5 minuten verzonnen ritueel, van vrijdag avond met de mori. Prachtig dat chaos. Very Happy

Het leren ziener te worden op zaterdag avond ritueel. Met de sluipende drow om je heen een cirkel trekken waar je minimaal 5 minuten over moet doen. Best spannend.

Wederom het orken opensnijden om aan je koper te komen.

Het dippraatje, Cesar the ork wisperer. SSSSSTT. Get him in a calm submissive state.

En het spel dat ik heb gehad met alle spelersgroepen.

Iedereen bedankt.



Terug naar boven Ga naar beneden
Mario

Mario


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 11-08-09
Leeftijd : 53
Woonplaats : Breda

nara 14... beste momentjes enzo :-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: nara 14... beste momentjes enzo :-)   nara 14... beste momentjes enzo :-) Icon_minitimema maa 26, 2012 1:13 am

Damn, net m'n nest uit, maar fit genoeg voor wat mooie momentjes.

Het spel met de Barghasten: *Kijk, heer Valentijn, wij volgen u, heh, maar dat secreet, amai, dat kan zo nie, heh. BRILJANT!!!!!* Ook de reactie op de nogal verlegen, stuntelende Valentijn die moest bekennen dat hij hun zieneres toch wel heel erg leuk vondt was tof. We zullen zien hoe dat verder gaat lopen, maar het lijkt mij erg leuk spel Wink

Frank en Maarten, mijn raadsmannen, mijn bekonkelende raadsmannen. Snode plannentjes, erg snode plannetjes waar ik geen zak van af weet pale

Henk, wat zou ik zijn zonder Henk. Bedankt Evert voor, uhm, jeweetwel Embarassed

Laura/Urgabe: Hij was weer leuk, meid. Ook erg frustrerend, maar zoals altijd weer erg leuk. Ook al heeft Valentijn toegegeven dat hij je niet onvoorwaardelijk vertrouwt, hij dient zijn kampioene wel onvoorwaardelijk Wink

Jessica/Adanya: Hmmmm, een nieuwe, jummie Twisted Evil Erg leuk roleplay, waar Laura niet altijd bij was. Vooral met de manier waarop je luisterde naar *de buitenlanders* en het probeerde op te lossen, maakte je indruk en heb je respect gewonnen. Dit belooft wat voor de volgende evenementen.

Eddie/Labarnas: Hij was weer goeoeoeoeoed. Vooral hoe we elkaar weer blindelings aanvoelden bij *the battle of the bitches round 1* was weer als vanouds.

Bas, je was als Otsoa en Ehun weer erg indrukwekkend. Toen je de 1ste keer zei *jullie zijn mij allebij even lief* voelde ik al water branden, na de andere uitspraken wist ik het zeker. Oh, Ehun wenst verdeling, duidelijk. Laten we dat dan een beetje aanmoedigen, lees het vuurtje wat opstoken, heheheheheh Twisted Evil Je moet alleen niet vergeten dat als je mij toestemming geeft om te ademen ik dan adem en niet meteen weer loop als een kievit Razz

Dani/Teva: HOEZO SPROOKJE!!!!!!!!!!! affraid Oepsie. Ja, het spel met dat boekje was weer briljant, uiteraard wist Valentijn wat er aan de hand was, uiteraard probeerde hij er voor Teva te zijn en uiteraard krijgt hij voor zijn gevoel weer een slap in his face. AUTCH

Het bakerinnetje en haar bakertjes. Blij om Sidnearyan weer te zien, Maaike en leuk om de reacties te zien/horen tijdens en na het verhaal. Uiteraard was het verhaal vertellen niet genoeg. Nee, het moest beleefd/geleefd worden. Ach, best handig als je een leermeester hebt gehad die mindlinks strooide Razz

Echter, HET hoogtepunt blijft het allerlaatste Ehunritueel alias *the battle of the bitches round 1*. Niet alleen vanwege de samenwerking tussen Eddie en mij, maar ook de samenwerking tussen Laura en Jessica. Geweldig hoe iedereen reageerde op wat er gezegd werd en vooral op wat er NIET gezegd werd. Werkelijk geniaal en het beloofd wat voor de komende evenementen.

Voor de rest wil ik iedereen bedanken, spelers, monsters, orga, Frank en zijn lekker eten, voor weer een geweldige Nara.

Tot de volgende...........special?

Groetjes en veel liefs, Mario aka Valentijn Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Karia




Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 06-09-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Roosendaal

nara 14... beste momentjes enzo :-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: nara 14... beste momentjes enzo :-)   nara 14... beste momentjes enzo :-) Icon_minitimema maa 26, 2012 1:25 am

net ontwaakt, nadat ik om half vijf vanmorgen mijn bed uit moest voor een uurtje werkt daarna terug en nu net wakker.

evenement was fantastisch, alleen wel heel erg druk (afwassen voor meer als 70 man met zijn 2en is toch een beetje veel van het goede.) Bedankt voor de fantastische hulp aan Joanne. maar ondanks dat alles een fantastisch evenement het was heerlijk weer, en toch de mogelijk gehad om mijn resist major pain en restore limb te gebruiken waardoor ik een reputatie bleek te hebben die mij vooruit snelt onder de mensen.

iedereen bedankt voor het leuke weekend en iedereen die heeft geholpen achter de bar, ook 's ochtends met het ontbijt geholpen (door mensen die eigenlijk kwamen voor koffie en thee en toen zoiets hadden van ik ben er toch kan ik helpen met ontbijt klaarzetten) allemaal hartstikke bedankt!!!!!


tot volgende nara en hopelijk eerder bij een special.

Uw highhealer/barvrouw Minara Wildsong a.k.a Steffy Woning
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Smeets

Jos Smeets


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 01-04-11
Leeftijd : 39
Woonplaats : Iemands zolder

nara 14... beste momentjes enzo :-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: nara 14... beste momentjes enzo :-)   nara 14... beste momentjes enzo :-) Icon_minitimema maa 26, 2012 1:39 am

Harstikke leuk weekeind! Eindelijk High Ziener! En weer een nieuwe record met ontvoeringen!

De monsters waren goed dit evenement, had zonder armour of figher levels echt niet veel zin meer in close quater gevechten. Helaas het lot en mijn negatieve wisdom modifier waren anders gezint.

En bedankt voor het "verkrachten" van de leuke Elven wereld die ik en Erik gemaakt hebben. Daar zullen we eens goed over na moeten denken hoe we dat weer recht gaan zetten. Waarschijnlijk its geweldadigs met een boel overkill en weinig wijsheid.

Rest van de lui ook bedankt voor het leuke weekeind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roosje S

Roosje S


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 20-09-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Noorden

nara 14... beste momentjes enzo :-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: nara 14... beste momentjes enzo :-)   nara 14... beste momentjes enzo :-) Icon_minitimema maa 26, 2012 8:19 am

PUNTJES 8D

++ Beenham. Omnom. Very Happy
++ Mooi kamp, zeker met muur ;D Ook lekker groot.
+++ Grote plusjes voor alle monsters Very Happy Met allemaal leuk spel gehad ;D
++ Sneaken met Ain.
+++++ Gepakt & gemarteld worden ;D Dankd aarvoor aan Dani, MC, Robin, Koos, Mike en dat andere wolharig-langharig-roodharige ding XD Very Happy
- TYFUSKOUDE nachten. Need.. Moarr.. Blankets. And a flashlight to be able to find my pyjama's. xD
++ Ork spelen, been spalken xD. Bitchen tegen ork-manvolk
+++ Drow spelen, nu wel ;D
- 3x per dag op- en afschminken. Vindt mn hoofd niet leuk
++ NOODLES.
++++ Belg een ork-soa bezorgen Very Happy
++ Tims kruidenwijn~
- Het moment missen waarin ik eigenlijk Valentijn had moeten neerslaan met een steen. D;
- Om 6 uur op moeten staan vanmorgen na vrijdag om 3 uur, zaterdag om 2 uur en gisteren om 12 uur op bed. NAAR D;

En vast nog wel meer waar ik nu even niet op kom ;D
Allemaal superbedankt voor het gave weekend, degene die dit weer besteld had verdient een dikke zoen xD
Special thanks to Ain, Rene, Tim, Kj, Bas, Ray en mede-monsters ;3

HET WAS SUPER.

Edit; en het twee keer kunnen ontvoeren van Jos. Haha. Hahahaha. XD Bad luck indeed ;']
Terug naar boven Ga naar beneden
http://wombatsje.hyves.nl/
Bas Langenberg

Bas Langenberg


Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 26-03-12
Leeftijd : 35
Woonplaats : Bergen op Zoom

nara 14... beste momentjes enzo :-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: nara 14... beste momentjes enzo :-)   nara 14... beste momentjes enzo :-) Icon_minitimema maa 26, 2012 11:34 pm

Post wel even in Roosjes formaat.

+++ Beenham
++ eerste tik die ik kreeg was met een hamer, midden op mijn voorhoofd. De stemming was gezet!
+ Drow'en, slecht voor mijn hart is dat sneaken zeg
+++ Door Lars op vrijdag gevraagd worden 4 grasgroene newbies even uit te leggen wat larp / veilig vechten inhield, uh.... O ja hoor.
++ ^ Gelijk door Rene bijgesprongen / aangevuld worden toen ik het even niet meer wist
-- Een tent opzetten, om half 2 's nachts, en het was geen 'gooiding' ....
++++ Ork boss spelen, zo'n beetje het hele weekend
++++++++ Op zondag, toen 'Da Big Boss' moest komen, na aandringen van mij en Tim om misschien toch iemand anders te kiezen, unaniem door de volledige monstercrew gekozen worden als hun leider. Woorden schoten me tekort
+++++++ Het mooie spel met Mario / Valentijn en Jessica / Adanya en iemand waarvan ik vermoed dat het een Mori was nadat de warboss na zijn gefaalde onderhandelpoging gevangen genomen werd en werd verhoord.
++++ Tim's Chainmail
++++ Tim's kruidenwijn
--- Stem kwijt, na drie dagen brullen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.Runick.nl
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 211
Registratiedatum : 27-06-09
Leeftijd : 37

nara 14... beste momentjes enzo :-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: nara 14... beste momentjes enzo :-)   nara 14... beste momentjes enzo :-) Icon_minitimewo maa 28, 2012 5:02 am

Echt leuk om terug te lezen wat jullie allemaal beleefd hebben, en dat jullie het naar de zin hebben gehad! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://stichtingatherin.actieforum.com
Nayoh

Nayoh


Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 19-09-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Tongeren

nara 14... beste momentjes enzo :-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: nara 14... beste momentjes enzo :-)   nara 14... beste momentjes enzo :-) Icon_minitimewo maa 28, 2012 7:39 am

IK MIS JULLIE ALLEMAAAALLL!!!!

Anyways, Nara was superleuk!
Er zijn te veeeel dingen gebeurd om alle leuke momenten kunnen verwoorden maar hier gaat ie!
+Weer een barbaarse Barghast kunnen spelen, ik word de vuile praat steeds meer gewoon x3
+Veel mensen pilletjes (tic tacs) zitten geven bij het healen, die hebben toch zo een leuk effect
+De npc's deden het ook ongelofelijk goed! De orcs waren echt geweldig, er wou er zelfs één mijn oren opeten (gelukkig wilde hij die niet meer toen ik zei dat ze naar ijsjes smaakten) en natuurlijk de drow die 's avonds bij ons in het kamp zat om informatie van te krijgen, goed gedaan trouwens ^^
+Samen met Ynoua (mijn healer mentor) informatie te pakken krijgen van de drow, heel leuk om uit te spelen dat zelfs de Barghast healers gemeen zijn
+Het Orc meisje haar healing xD Serieus! Die Orcenstem van je is echt geweldig.
+De elfen die met ons meevochten....ik bedoel, bah, vuile elfen!
+'s avonds drinkies en gezeligheid <3
+Dan ook op een heel decadente manier mijn.... sigaret aansteken
+'S morgens gewekt worden door onze hogepriester maar mij dan toch nog maar een keer omdraaien xD
+Brommeke die gescoord heeft en nu alweer in de problemen zit daardoor =D
+Gallaghar en ik die daarna op een heel "subtiele" manier het nieuws waren aan het verspreiden
-----------Het einde ;_;

Dat is natuurlijk niet alles want ik vond het hele weekend geslaagd maar dit komt nu in mij op :3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nayoh.com/
shadarrahvnn

shadarrahvnn


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 06-09-10
Woonplaats : Leidschendam

nara 14... beste momentjes enzo :-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: nara 14... beste momentjes enzo :-)   nara 14... beste momentjes enzo :-) Icon_minitimevr maa 30, 2012 4:56 am

Ook weer genoten......!!!!!!!!!!!

  • De achievement list.....
    Het overdagse aansneaken van de orcenberg, ongezien heel dichtbij komen en hun hilarische ritueel zien, daarna bestormen van de orcenberg (na dat deze weg waren), deze dan 'markeren', omdat het kan....
    Het nachtelijke sneaken met MC en de Drow, de stand-off, een kwartier niet bewegen en luisteren of de anderen wel bewegen
    Gevangenname van een Drow vrouw, deze uitbundig folteren en 'transformeren' tot Drow man, daarna terug sturen...
    Pijpje roken met vrienden, spek en bonen maken op het kampvuur en daarvan genieten
    Het raadsel van Clea, de 'oplossing' van het probleem: 'staats affaires' - bedankt Jeroen!


En al die andere moie momenten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Frank Remie




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 14-09-09

nara 14... beste momentjes enzo :-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: nara 14... beste momentjes enzo :-)   nara 14... beste momentjes enzo :-) Icon_minitimeza maa 31, 2012 11:22 am

een beetje aan de late kant maar dan toch ook van mij een berichtje ;-)

Prima relaxed weekend gehad mag ik wel zeggen, erg genoten van goed weer een leuk evenement en goede roleplayers zowel spelers als de monsters.

Een beetje bla bla hier, een ritueeltje daar, spreukje zus (jippie ik schijn een priester te zijn Very Happy ) visioentje zo ( leuk zieners gebeuren ).

En natuurlijk de snode plannejes bekokstoven (bedankt maarten ) die zo geheim zijn dat zelfs wij zelf ze niet weten huh ???? Suspect ????

Schrikken natuurlijk affraid er schijnen ergere dingen te zijn dan horden orken lees godenzonen. Shocked

Ook personen die niet luisteren hebben zo wel hun charmes maar of dat ook genoeg is moet de toekomst uitwijzen bounce

Hoe dan ook weer een zeer goed weekend gehad , volgende keer weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 211
Registratiedatum : 27-06-09
Leeftijd : 37

nara 14... beste momentjes enzo :-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: nara 14... beste momentjes enzo :-)   nara 14... beste momentjes enzo :-) Icon_minitimedi sep 04, 2012 8:42 am

Hopelijk kunnen we iedereen komende Nara weer wat mooie momentjes laten beleven! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
https://stichtingatherin.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





nara 14... beste momentjes enzo :-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: nara 14... beste momentjes enzo :-)   nara 14... beste momentjes enzo :-) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
nara 14... beste momentjes enzo :-)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» nara 13 mooie momentjes
» Beste momenten en bedankjes Nara 15
» Beste momenten en bedankjes Nara 16
» beste momenten en bedankjes nara 17
» Nara X... gaaf!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Stichting Atherin :: Atherin OC :: Evenementen & Quests-
Ga naar: