Stichting Atherin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stichting Atherin

LARP - Stichting Atherin
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 OC nara IX, mijn bedankje..

Ga naar beneden 
+3
Esther
Olga van Pelt
dennis
7 plaatsers
AuteurBericht
dennis

dennis


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 01-07-09
Leeftijd : 46
Woonplaats : tilburry

OC nara IX, mijn bedankje.. Empty
BerichtOnderwerp: OC nara IX, mijn bedankje..   OC nara IX, mijn bedankje.. Icon_minitimezo sep 13, 2009 10:37 pm

Beste mensen van de organisatie,
Ik wil jullie voornamelijk bedanken voor het oc handelen omtrent mijn hand.
Vanaf het moment dat ik me voor de eerste keer bij Olga melde met mijn klachten, werd ik in de gaten gehouden en behandeld met cold-packs. ( in eerste instantie door Olga) Al snel heeft ze me door verwezen naar Esther. Vanaf dat moment ben ik door allen van de organisatie bevraagt naar mijn toestand en in de gaten gehouden. Daarbij werd er ook actie ondernomen. Dit gaf me dit een goed en veilig gevoel.
De nieuwe pillekes doen hun werk goed.. Mijn hand heeft nu voor 90 procent weer de normale vorm … GHa—a—HAa Trick….

Dus nogmaals,, BEDANKT,,.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olga van Pelt




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 14-09-09

OC nara IX, mijn bedankje.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: OC nara IX, mijn bedankje..   OC nara IX, mijn bedankje.. Icon_minitimema sep 14, 2009 6:34 am

Hey Geen dank! Wink Ik denk dat als ik zeg dat ik het heel fijn om te horen vind dat je hand de goede kant op gaat dat ik dit namens de stichting kan zeggen!

We zijn heel blij je je door hoe er gehandeld is je vei.lig voelt bij onze stichting!
We hopen je dan ook zeker terug te zien!!! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther




Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 07-09-09

OC nara IX, mijn bedankje.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: OC nara IX, mijn bedankje..   OC nara IX, mijn bedankje.. Icon_minitimema sep 14, 2009 6:48 am

Ik heb mijn assortiment aan pillen uitgebreid met de kleine blauwe pilletjes. (nee niet die andere Razz )
als er meer nodig is hoor ik het wel Wink
maar geen probleem, ik hoop dat alle gewonden weer op de been zijn intussen
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 211
Registratiedatum : 27-06-09
Leeftijd : 37

OC nara IX, mijn bedankje.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: OC nara IX, mijn bedankje..   OC nara IX, mijn bedankje.. Icon_minitimedi sep 15, 2009 5:22 am

Hey Dennis,

Het is goed om te horen dat het al veel beter gaat met je hand (en laten we hopen dat het nu, weer een dag later, gewoon helemaal weer goed zit!). Gelukkig hebben we 2 goede EHBO'ers rondlopen en ook altijd een bob om te rijden mocht dat nodig zijn (in dit geval op zondag Kj).
Blijkt maar weer dat je nooit weet wat er kan gebeuren op zo'n event!

Groetjes,
~ Maaike
Terug naar boven Ga naar beneden
https://stichtingatherin.actieforum.com
daniellesluiter

daniellesluiter


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 15-09-09

OC nara IX, mijn bedankje.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: OC nara IX, mijn bedankje..   OC nara IX, mijn bedankje.. Icon_minitimewo sep 16, 2009 12:07 am

ook een dankjewel van mijn kant
ik ben veilig thuisgekomen met mijn ingepakte hand en nu is hij eigenlijk alleen nog beurs en blauw.
fijn dat er tijdens het gevecht snel en goed gehandeld werd! en natuurlijk gelijk goed behandeld!
thanks!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mario

Mario


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 11-08-09
Leeftijd : 53
Woonplaats : Breda

OC nara IX, mijn bedankje.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: OC nara IX, mijn bedankje..   OC nara IX, mijn bedankje.. Icon_minitimewo sep 16, 2009 2:22 am

MOOI!!!!!

Goed om te weten dat jullie allebei ok zijn Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Frank Remie




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 14-09-09

OC nara IX, mijn bedankje.. Empty
BerichtOnderwerp: hij was leuk bedankt.   OC nara IX, mijn bedankje.. Icon_minitimedo sep 17, 2009 7:25 am

hey allemaal,

Ook vanuit mijn kant een bedankje aan allen die hebben meegeholpen om een relaxed en spannend weekend mogelijk te maken.

Ik was aanwezig als monster en heb me prima vermaakt.

Een paar bijzondere vermeldingen :

Het spelen van een afgehakt hoofd ....hmmmmm echt niets voor mij tenzij het een pratend hoofd mag zijn natuurlijk.

De rechtzaak, ik heb zelde een zo een stuk gezien wat spannend was en waarbij daadwerkelijk gespeeld werdt, moest me zelfs in houden met mijn boer, maar die heeft wel zijn volksvermaak gekregen >>> meer na de reclame <<<< cheers

De nieuwe shaman net uit het bos je zult het maar mee moeten maken de emoties van liefdesverdriet van een paar duizend geesten.

Een beetje als geest rondlopen en hier en daar al dan niet gewenst advies geven.

Evert als orken chieftan en Esther als orken shaman ik zeg Orkistan !!! Orkistan !!!
Well done... alien

ik was erg aangenaam verrast dat zowat iedereen intensief heeft gespeeld op momenten dat men tijd uit ging laat in de nacht was het ook omdat men werkelijk moe was , wederom allen Well done lol!

Tot een volgende keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





OC nara IX, mijn bedankje.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: OC nara IX, mijn bedankje..   OC nara IX, mijn bedankje.. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
OC nara IX, mijn bedankje..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bedankje Nara/Ent quest...
» Bedankje NARA september 2011
» New en sorry mijn Nederlands schriftelijk is niet zo goed.
» Vermist op Nara 14
» Nara X... gaaf!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Stichting Atherin :: Atherin OC :: Overig-
Ga naar: