Stichting Atherin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stichting Atherin

LARP - Stichting Atherin
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Bedankje NARA september 2011

Ga naar beneden 
+7
Jeroen Wijn
Mario
Robin
Admin
Esther
Roosje S
Karia
11 plaatsers
AuteurBericht
Karia




Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 06-09-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Roosendaal

Bedankje NARA september 2011 Empty
BerichtOnderwerp: Bedankje NARA september 2011   Bedankje NARA september 2011 Icon_minitimezo sep 18, 2011 8:32 am

Hoi allemaal,

Hierbij een berichtje van een vermoeide, maar gelukkige steffy.

het was druk,heel erg druk achter de bar maar wel heel erg gezellig met alle dames en heren die meehielpen, ook iedereen die zich vrijwillig heben aangeboden voor de afwas, zeer veel dank dat scheelde ons echt heel veel werk. spel gehad met Angie en de drow die ons die nacht ontvoerde voor informatie en dropte in het bos zonder IC herinnering. Kortom het evenement was voor mij heel erg geslaagd en ik kijk uit naar de volgende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roosje S

Roosje S


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 20-09-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Noorden

Bedankje NARA september 2011 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bedankje NARA september 2011   Bedankje NARA september 2011 Icon_minitimezo sep 18, 2011 5:59 pm

;D

Zullen we dit dan ook maar meteen omdopen naar puntjestopic?

In ieder geval mede-monsters en spelers heel erg bedankt! En natuurlijk de orga, want zonder hen hadden we lang niet zoveel blauwe plekken en lol gehad Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://wombatsje.hyves.nl/
Esther




Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 07-09-09

Bedankje NARA september 2011 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bedankje NARA september 2011   Bedankje NARA september 2011 Icon_minitimema sep 19, 2011 1:32 am

Ik heb me ontzettend vermaakt, ben nog steeds aan het bijkomen.
Volgende keer weer meedoen met blauwe plekken verzamelen, is toch een stuk saaier zo zonder wapens in je hand Wink

fotootjes staan op

www.nightelf.mijnalbums.nl
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 211
Registratiedatum : 27-06-09
Leeftijd : 37

Bedankje NARA september 2011 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bedankje NARA september 2011   Bedankje NARA september 2011 Icon_minitimema sep 19, 2011 2:17 am

Jongens, het was een tof evenement Very Happy

Ik wil graag iedereen van de organisatie (Bas, Raymond, Angie, Esther, Steffy, Erik, Basje, Evert, Rene & Maarten) bedanken, voor alle inzet voor, tijdens en straks natuurlijk ook weer na het evenement Wink Volgens mij hebben we 't weer goed gedaan!

Alle monsters wil ik ook bedanken. We hadden dit keer een mooie grote monstercrew en ik hoop dat jullie 't allemaal naar je zin hebben gehad. Bedankt dat jullie er waren! En ook voor alle hulp tussen door bij de bar en op- en afbouw cheers Hopelijk tot volgende keer Smile

En natuurlijk de spelers, ten eerste voor het aanwezig willen zijn op ons evenement (ik hoop ook dat jullie het naar je zin hebben gehad) en natuurlijk ook voor de geweldige spelmomenten die we weer gezien hebben.

Ook wil ik iedereen die een handje mee heeft geholpen tussendoor (bijv. bij de bar) of naderhand (vegen of afwassen etc.) even extra bedanken. Het is altijd goed om te zien dat mensen even mee willen helpen (dat zie ik als een goed teken Wink ) en het scheelt ons, de orga, ook zoveel werk.

Verder wil ik Ollie nog even bedanken voor het sminken (samen met Samantha natuurlijk) en Marco voor de courgette soep natuurlijk!

Tot op Nara 14! Hopelijk zien we jullie dan allemaal weer terug Very Happy

Edit: En ben ik 't er nog bij vergeten te zeggen, maar Maarten, bedankt dat we mee mochten rijden Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://stichtingatherin.actieforum.com
Robin

Robin


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 01-04-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Alkmaar

Bedankje NARA september 2011 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bedankje NARA september 2011   Bedankje NARA september 2011 Icon_minitimedi sep 20, 2011 5:23 am

wederom weer heel erg genoten!

Spelleiding en monsters weer bedankt voor een supergaaf evenement.

En ik heb leuk nieuws, Patricia komt volgende keer ook weer mee Very Happy *corruptie geslaagt Twisted Evil *

Leuke momentjes was de orken bash (super geschminkt!)
Waarbij je redelijk hulpeloos moet kijken hoe Valentijn omgeklopt wordt, vervolgens wilt een ork hem mee slepen. en zeg je simpel "Nee, laat maar liggen" *Valentijn wordt gedropt en ork loopt rustig weg*

het Kampement! Hoe vet was dat!! Very Happy heerlijk om te zien dat er veel gehoor was gegeven om een mooi en vooral groot kampement te maken.
volgende keer ga ik ook meer meuk mee slepen Razz

mensen zoals gezegd, Tot in Maart!! ik neem dan weer Brouwnies mee! Razz (iets met verjaardag)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mario

Mario


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 11-08-09
Leeftijd : 53
Woonplaats : Breda

Bedankje NARA september 2011 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bedankje NARA september 2011   Bedankje NARA september 2011 Icon_minitimedi sep 20, 2011 6:12 am

Net thuis van werk, want dat gaat ook gewoon door en nog steeds een beetje geradbraakt.

Iedereen hardstikke bedankt voor weer een fantastische Nara.

De organisatie voor het vertrouwen en het NIET vragen om npc te worden, had ik resoluut geweigerd. Gelukkig kennen jullie mij al jaren Wink

De spelers bedankt voor al het spel en het bijna unaniem vertrouwen in mij als landvoogd. Ik hoop dat ik als landvoogd iedereen de aandacht heb kunnen geven die jullie verdienen. Ik heb mijn best gedaan, maar voor mijn gevoel had ik niet voor alles evenveel tijd.

De monsters bedankt voor het 3x inmekaar tremmen van mijn karakter, was weer wel zo verfrissend om weer eens te moeten gaan liggen.

Tot de volgende Nara.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen Wijn

Jeroen Wijn


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 01-07-09

Bedankje NARA september 2011 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bedankje NARA september 2011   Bedankje NARA september 2011 Icon_minitimedi sep 20, 2011 8:18 am

Ik houd het kort: Hij was weer heel erg fijn!
Graag tot de volgende keer allemaal. Heb er weer heel veel zin in. bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Laura

Laura


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 01-07-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Almere

Bedankje NARA september 2011 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bedankje NARA september 2011   Bedankje NARA september 2011 Icon_minitimedi sep 20, 2011 11:17 am

Het was erg tof! Ik merk weer hoe erg ik het de laatste tijd gemist heb bij mijn afwezigheid!
En ondanks mijn imaginary dipperlint door de kaakoperatie en waardoor m'n kaken op elkaar geklemd waren, heb ik toch nog lekker mee kunnen doen!
Gisteren bijna de hele dag geslapen, nog steeds moe dus dat betekent geslaagd Smile

Heb m'n werk goed gedaan; ik werd gezien als speler! Zelfs door een aantal mede-monsters Wink

Dank aan iedereen waar ik dus spel mee heb gehad, uiteraard Mario, Pascalle, Ed (en helemaal voor het meerijden), de Belg die zijn hoofd niet omhoog kon houden Wink, het groepje vogels en iedereen die ik vergeet. Chantal en Roos natuurlijk voor het insnoeren, Marco en de andere Mori die mij ervan weerhielden om naar bed te gaan, Bas Rademakers voor het reffen van mijn Ehun experimenten, Ray voor het geduldig beantwoorden van mijn honderden vragen, René voor het regelen van skills.... En dan vergeet ik vast nog wat Smile

Ik heb in ieder geval weer allemaal ideeën om mee verder te gaan; het is leuk om nu een wat meer volwasse Urgabe te spelen die meer weet van wat ze aan het doen is, ik de k niet dat ik ooit een karakter zo heb kunnen laten opgroeien Smile van puber van 13 tot Kampioene van 20 Smile

Dank! Smile

Xx Laura
Terug naar boven Ga naar beneden
MaartenWillems

MaartenWillems


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 27-03-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Heusden-Zolder

Bedankje NARA september 2011 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bedankje NARA september 2011   Bedankje NARA september 2011 Icon_minitimedi sep 20, 2011 7:32 pm

Citaat :
de Belgen die hun hoofden niet omhoog konden houden Wink

Fixed that for you.

Maar nu serieus. Graag wil ik iedereen bedanken voor weer een fijne Nara. Ik denk dat ik voor de hele groep spreek wanneer ik zeg dat deze LRP een vaste waarde gaat worden voor de Barghast.

De crew in het algemeen voor het toch maar weer op poten zetten van een geweldige LRP, met leuke scenario's en sidequests.

De monstercrew, lekker groot, wil ik bedanken voor het bezorgen van een fysieke uitdaging en toch enkele lollige momenten. Vooral de kerel in het golem kostuum. Petje af.

De herbergcrew. Het wordt niet altijd direct gezien, maar het wordt wel geapprecieerd. Een propere herberg, proper bestek, het eten dat er altijd staat, de drank die rijkelijk vloeit. Waarvoor dank Smile

Bas zou ik willen bedanken voor de momenten met Otsoa, en het bezorgen van een nieuw lied voor mij om te leren. En ik moet je volgen in je mening, Christy Moore doet dat geweldig Wink

De spelers van Labarnas en Valentijn (helaas, hun echte namen ben ik vergeten te vragen), voor het verrijken van de wereld en mijn kennis ervan.

Evert, voor de magnifieke comic relief.

Eenieder die ik vergeten ben, hartelijk dank.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roel[Weylin]

Roel[Weylin]


Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 21-09-11

Bedankje NARA september 2011 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bedankje NARA september 2011   Bedankje NARA september 2011 Icon_minitimewo sep 21, 2011 1:06 am

Ik heb me ook wederom goed geamuseerd!
Een geëngageerde crew, enorm goede NPC's, sterke spelers en een aangename locatie.
De algehele plot is wat aan me voorbijgegaan, maar dat is enkel omdat er andere dingen waren die gebeurden.
En als de lijn zo blijft verdergaan kan ik met mijn personage volgende keer nog wat meer role-playen.

Ik kan al niet wachten op de volgende Nara!
Terug naar boven Ga naar beneden
Frank Remie




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 14-09-09

Bedankje NARA september 2011 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bedankje NARA september 2011   Bedankje NARA september 2011 Icon_minitimevr sep 23, 2011 4:00 pm

cheers yeah.

Allemaal bedankt voor weer een erg geslaagde Nara, het heeft even geduurd voor ik mijn forum account weer actief had maar hier is ie dan toch.

Het was alweer even geleden dat ik geweest was en dan toch zeker als speler, maar dat gaat zeker meer gebeuren hij was fijn..... Shocked

Tot de volgende keer.

Grtz Frank Remie
aka : Antonius Borgia
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bedankje NARA september 2011 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bedankje NARA september 2011   Bedankje NARA september 2011 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bedankje NARA september 2011
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nara XIII - 16 t/m 18 september 2011
» OC nara IX, mijn bedankje..
» Bedankje Nara/Ent quest...
» Nara XI - 17 t/m 19 September 2010
» Nara XII - 25 t/m 27 Maart 2011

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Stichting Atherin :: Atherin OC :: Evenementen & Quests-
Ga naar: