Stichting Atherin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stichting Atherin

LARP - Stichting Atherin
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Monster Inc,

Ga naar beneden 
+4
Rene
Mario
Rik
walter
8 plaatsers
AuteurBericht
walter

walter


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 01-04-11

Monster Inc, Empty
BerichtOnderwerp: Monster Inc,   Monster Inc, Icon_minitimezo apr 03, 2011 12:50 am

hey allemaal!

Eindelijk toegang tot het forum van Atherin!! Ik heb me vermaakt als Monster op mijn eerste Nara evenement. Pas maar op "I WILL BE BACK!!!!".

Echter heb ik wel een vraagjes/ideeen voor de Organisatie/plotters/Monsterspelleiding.

Misschien handig dat de monsters een eigendeel van de forum krijgen met achter grond informatie van de wereld. Ik kwam achter dat ik veel kennis over Nara en Lygan Kral mis. Eigelijk ook andere delen van de wereld, maar volgens mij spelen we vooral op dit moment in Nara en Lygan kral.

Daarnaast kunnen we misschien wat al doorspreken voor het evenement bijvoorbeeld. En voorbereidingen treffen voor engere dingen voor de spelers Very Happy :d Very Happy Very Happy


mijn gedachtus....


groetjes

Knecht karel!!

Walter

Terug naar boven Ga naar beneden
Rik




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 28-03-11
Leeftijd : 38
Woonplaats : Eindhoven

Monster Inc, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Monster Inc,   Monster Inc, Icon_minitimezo apr 03, 2011 11:57 pm

Karel, kerel, ben je nog thuis gekomen? pirat
Terug naar boven Ga naar beneden
Mario

Mario


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 11-08-09
Leeftijd : 53
Woonplaats : Breda

Monster Inc, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Monster Inc,   Monster Inc, Icon_minitimema apr 04, 2011 12:55 am

Nog engere dingen????? affraid

Pffft, Karel is al eng genoeg tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene




Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 26-02-10
Leeftijd : 38
Woonplaats : nijkerk

Monster Inc, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Monster Inc,   Monster Inc, Icon_minitimema apr 04, 2011 12:56 am


De monsters worden altijd uitgenodigt op het plot doornemen vergadering voor het evenement, dan brainstormen we altijd en nemen ideen door en bespreken deze.

dat is meestal ergens een maand voor het evenement.
tegen die tijd krijg je een email van ons met de uitnodiging.

over de background info gaan de plotters die hebben er een boekenkast vol mee staan.


Groeten van Rene
Terug naar boven Ga naar beneden
Raymond
Organisatie
Organisatie
Raymond


Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 21-08-09
Leeftijd : 52
Woonplaats : Breda

Monster Inc, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Monster Inc,   Monster Inc, Icon_minitimema apr 04, 2011 9:34 am

Ik wou dat we er een boekenkast mee vol hadden staan, dan konden we het tenminste op de site pleuren Very Happy . Helaas hebben Bas en ik er vooral een hoofd vol mee, en mijn hoofd is wat lastiger te uploaden... Bas en ik zijn er wel mee bezig om deze teksten uit te werken, maar het is één karwei in een een lange rij van dringende klussen. Monstervergaderingen en monsterbriefings zijn op dit moment de beste manieren om de info bij jullie te krijgen. Toch heb je natuurlijk wel een punt, Walter, en Bas e n ik zullen ons best doen eea op papier te krijgen.

groetjes Raymond
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 211
Registratiedatum : 27-06-09
Leeftijd : 37

Monster Inc, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Monster Inc,   Monster Inc, Icon_minitimedi apr 05, 2011 10:39 pm

Goed idee Wink
Als ik tijd heb pruts ik wel even met het forum en maak ik een gedeelte aan voor alleen de monsters Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://stichtingatherin.actieforum.com
Maarten
Organisatie
Organisatie
Maarten


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 30-06-09
Leeftijd : 57
Woonplaats : Goirle

Monster Inc, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Monster Inc,   Monster Inc, Icon_minitimewo apr 06, 2011 9:55 am

Hee Walter,

Je komt toch wel lekker spelen op de quest, toch?
Kan ik eens lekker tegen jou monsteren. Twisted Evil lol!

Maarten
Terug naar boven Ga naar beneden
walter

walter


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 01-04-11

Monster Inc, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Monster Inc,   Monster Inc, Icon_minitimewo apr 06, 2011 9:56 pm

Hey maarten was wel de bedoeling inderdaad..... kijken of ik vanavond nog kan inschrijven... beetje klote met geld deze maand.
Terug naar boven Ga naar beneden
farehamster

farehamster


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 13-06-11
Leeftijd : 61
Woonplaats : Tilburg

Monster Inc, Empty
BerichtOnderwerp: monsters/NPC   Monster Inc, Icon_minitimewo jul 13, 2011 5:34 pm

I just read that you have a meeting etc with the npc to go over the script/text so my question is this,- WHERE are /is the meeting normally done ? And a month before the event would mean in August. I am on holiday the first 2 weeks of august. And then 25th t/m 28 I am at my first LARP as a NPC.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 211
Registratiedatum : 27-06-09
Leeftijd : 37

Monster Inc, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Monster Inc,   Monster Inc, Icon_minitimezo jul 17, 2011 9:04 pm

Rachel, we haven't planned a 'monster' meeting yet. If we plan one, we'll let you know!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://stichtingatherin.actieforum.com
farehamster

farehamster


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 13-06-11
Leeftijd : 61
Woonplaats : Tilburg

Monster Inc, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Monster Inc,   Monster Inc, Icon_minitimewo jul 20, 2011 3:59 am

Admin schreef:
Rachel, we haven't planned a 'monster' meeting yet. If we plan one, we'll let you know!

Thanks i wait with much intrest cyclops
Terug naar boven Ga naar beneden
farehamster

farehamster


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 13-06-11
Leeftijd : 61
Woonplaats : Tilburg

Monster Inc, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Monster Inc,   Monster Inc, Icon_minitimedi sep 06, 2011 7:17 am

farehamster schreef:
Admin schreef:
Rachel, we haven't planned a 'monster' meeting yet. If we plan one, we'll let you know!

Thanks i wait with much intrest cyclops

Ah well I am a player now......first time too.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Monster Inc, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Monster Inc,   Monster Inc, Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Monster Inc,
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» monster Spelleiding

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Stichting Atherin :: Atherin OC :: Overig-
Ga naar: