Stichting Atherin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stichting Atherin

LARP - Stichting Atherin
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Sidnearyan's search

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Maaike
Organisatie
Organisatie



Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 29-06-09

Sidnearyan's search Empty
BerichtOnderwerp: Sidnearyan's search   Sidnearyan's search Icon_minitimedi jun 30, 2009 7:48 am

Een jonge vrouw gehuld in een groene Baker mantel stapt de bar binnen. Haar gezicht staat grimmig.
Doelbewust kijkt ze om zich heen en loopt dan naar de bar toe.

'Iets te drinken, vrouwe?' vraagt de jonge barvrouwe.

'Liever wil ik weten wat er allemaal gebeurd is de laatste tijd! Maar ik kan maar niet vinden wat ik zoek!' zucht ze en kijkt dan naar wat de barvrouwe haar te bieden heeft. 'Doe me maar wat sterks..'

De barvrouwe knikt en glimlacht, waarna ze een gelig drankje inschenkt. Sidnearyan zoekt even in een buidel en betaalt.

'Wat zoek je, Baker?'

'Ik zoek antwoorden, over wat er gebeurd is bij Andolyss. Er is vanalles gebeurt waar ik niet bij was en ik wil het weten. Het is al even geleden maar ik heb het te druk gehad en kom daarom nu pas het woud uit.'

De barvrouwe kijkt even bedenkelijk.
'Ik heb ook wel het een en ander gehoord.. maar het is niet veel dat ik weet..'
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 211
Registratiedatum : 27-06-09
Leeftijd : 37

Sidnearyan's search Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sidnearyan's search   Sidnearyan's search Icon_minitimedi aug 11, 2009 9:19 am

'Wat bedoel je?' Vraag Sidnearyan nieuwschierig. 'Wat heb je gehoord?'

'Zoals ik al zei, niet zo heel veel. Wij hier hebben niet zo veel contact met de mensen daar. Maar we hadden laatst een kruidenvrouwtje hier en die wist wel wat te vertellen..'

Sidnearyan neemt een slok van haar drankje en wacht geduldig.

'Ik hoorde dat de Atherin priesters door de Lyganni zijn verslagen en daarweg werden gejaagd, Nara in. En er is gevochten dat had ik ook gehoord. Ik weet niet of het waar is hoor! En er was nog iets, met Orcen geloof ik..'

Sidnearyan zucht even diep. 'Atherin priesters, daar heb ik nu wel genoeg van!'

De barvrouwe knikt. 'Maar daar hebben we al een tijdje niks van vernomen. Maar waarom dat zo is?'

'Of ze zijn verslagen, of ze hebben een plan. Maar wat ik van ze weet, zal het wel de laatste optie zijn!' Hoofdschuddend drinkt de baker haar laatste slok.

De barvrouwe schenkt meteen nieuw in. 'Je weet het nooit met die gasten..'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://stichtingatherin.actieforum.com
 
Sidnearyan's search
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Stichting Atherin :: Atherin IC :: (Nara) Eridai Zingira :: Herberg-
Ga naar: