Stichting Atherin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stichting Atherin

LARP - Stichting Atherin
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 De Mori tent

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Maarten
Organisatie
Organisatie
Maarten


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 30-06-09
Leeftijd : 57
Woonplaats : Goirle

De Mori tent - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mori tent   De Mori tent - Pagina 2 Icon_minitimeza maa 20, 2010 11:31 pm

*Hidejoshi kijkt in de richting van Tadayoshi.*
…De toekomstplannen? Op dit moment ligt de prioriteit bij de Orken en de Narai. Het is belangrijk, voor deze streek, dat zij samen een stabiel bondgenootschap aangaan. Al denk ik, dat het op dit moment makkelijker praten is met de Orken dan met de Narai…

*Hij wil net verder gaan, als de grote Ork komt aanlopen. Verbaasd reageert hij.*
…Morgu? Astarte is al aan de hemel verschenen, het is al bijna avond. Een zware nacht gehad of zo?...

*Als Naichi het gesprek overneemt, luistert Hidejoshi lichtelijk geamuseerd. Hij drinkt zijn kroes leeg en met een luide “tok” plaatst hij deze op tafel.*
…In dat geval, schenk ze nog maar eens een keer vol…
Terug naar boven Ga naar beneden
suloi




Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 05-07-09

De Mori tent - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mori tent   De Mori tent - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 21, 2010 1:31 am

Naichi drinkt ook zijn kroes leeg en vult dan iedereen weer bij en geeft de ork ook ongeveer een liter in zijn hoorn. "Nou, als het dan al weer bijna avond is, dan is het denk ik weer tijd voor een toast. Op oude vriendschappen (hij heft zijn kroes richting Tadayoshi en Hidejoshi) en op nieuwe vriendschappen. KAMPAI!!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Herman




Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 17-02-10
Leeftijd : 37
Woonplaats : Killburg

De Mori tent - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mori tent   De Mori tent - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 21, 2010 12:18 pm

Tadayoshi heeft zijn waterijp ondertussen aangestoken met de zwavelstokjes. Geamuseerd aanschouwd hij de ork en de afspraak die gemaakt wordt.

Tevreden leunt hij achterover en neemt hij een lange trek aan de pijp.

Als er geproost wordt heft hij zijn kroes.
...Nieuwe vriendschappen... inderdaad.

Vervolgens leunt hij richting Naichi en fluisterd.
...Veel ervaring met orcs?
Terug naar boven Ga naar beneden
Evert

Evert


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 13-09-09

De Mori tent - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mori tent   De Mori tent - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 21, 2010 12:54 pm

*na een vlinke slok genomen te hebben lijkt de ork iets actiever te worden*

ya was zwaaaaare nocht.. moest boys schoppen voor een patroeia Da was zwaar

*neemt nog eens een vlinke slok*
Da' das goe spull *burp*

*gaat op de gront zitten en geniet van zen bier*

alla goe hier?
Terug naar boven Ga naar beneden
suloi




Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 05-07-09

De Mori tent - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mori tent   De Mori tent - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 21, 2010 10:57 pm

*Naichi kijkt nog eens naar de ork, maar ziet dat die tevreden naar zijn bier zit te staren, dan knikt hij bevestigend richting Tadayoshi."Laat ik zeggen dat de laatste weken bijzonder leerzaam zijn geweest. Als het op drank aankomt verbleken wij bijna."
Terug naar boven Ga naar beneden
Maarten
Organisatie
Organisatie
Maarten


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 30-06-09
Leeftijd : 57
Woonplaats : Goirle

De Mori tent - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mori tent   De Mori tent - Pagina 2 Icon_minitimema maa 22, 2010 6:38 am

*Ook Hidejoshi heft zijn kroes, als Naichi aanzet voor een toost.*
…Op vriendschappen…KAMPAI!...

*Hidejoshi verlegt zijn aandacht in de richting van de Ork.*
…We mogen niet klagen, zeker niet met ons huidige gezelschap…
*Hij heft zijn kroes in de richting van de Ork en neemt nog een flinke slok.*
…Maar zeg eens, waar zijn je manschappen op patrouille geweest. Ik was namelijk van plan, om de dag na morgen, met mijn mannen een dag of drie naar de overzijde van de rivier te gaan. En is het dan mogelijk om één of twee Orken als gids mee te krijgen, zodat we weten waar we wel en niet kunnen gaan…
Terug naar boven Ga naar beneden
Evert

Evert


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 13-09-09

De Mori tent - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mori tent   De Mori tent - Pagina 2 Icon_minitimema maa 22, 2010 6:58 am

*neemt een vlinke slok en kucht als of de drank zen keel smeert voor een antword*

ow gewoo door orkiestan heen niks spesials, jij orks nodig om valle ontwijken? wata jij willen verkenne?

*drinkt nog wat*
owja op passen er waren vanach een klijn scout groep van Da vijand
Terug naar boven Ga naar beneden
Maarten
Organisatie
Organisatie
Maarten


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 30-06-09
Leeftijd : 57
Woonplaats : Goirle

De Mori tent - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mori tent   De Mori tent - Pagina 2 Icon_minitimema maa 22, 2010 9:39 am

…Een scoutgroep van de vijand in het kamp!...
Roept Hidejoshi eerder geïrriteerd dan verbaasd.*
…Waarom hoor ik dat nu pas…

*Hij kijkt in de richting van Naichi. Zijn stem klinkt gebiedend*
…Naichi! Als de mannen straks van training terugkomen, regel jij met Kozo patrouilles voor vannacht!

*Hij wacht het antwoord van Naichi niet af, maar gaat verder tegen de Ork. Nu klinkt hij weer beheerst en kalm.*
…Ik wilde aan de andere kant van de Dymme gaan kijken. Eens zien wat onze vijand daar allemaal aan het doen is. Misschien een sabotage actie uitvoeren. Of heb jij soms nog wat nuttige informatie…
Terug naar boven Ga naar beneden
Herman




Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 17-02-10
Leeftijd : 37
Woonplaats : Killburg

De Mori tent - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mori tent   De Mori tent - Pagina 2 Icon_minitimema maa 22, 2010 10:05 am

Tadayoshi grinnikt zachtjes als hij de reactie van hidejoshi ziet.

hij neemt nog een slok van zijn bier en mompelt vrijwel onhoorbaar in zijn kroes...
dokwerkers...

Dan buigt hij richting hidejoshi...
Als het mogelijk is wil ik graag deelnemen aan een van deze patrouille. Ik wil graag uw delegatie leren kennen. Daarnaast kan ik niet wachten om weer veldwerk te kunnen doen.

Bovendien... aan wie refereren deze orks als zij de vijand noemen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Evert

Evert


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 13-09-09

De Mori tent - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mori tent   De Mori tent - Pagina 2 Icon_minitimema maa 22, 2010 11:58 am

*drinkt de laaste paar drupels uit zijn horn*
ehuu wee nie ik denk da omdat de patroeie nu net wakker is en we aan da boss raporteren en niemand anders das da opdracht die we hadde

*keert de horn om en is wat teleurgesteld dat die leeg is*

ow en als je meer wild weten ik mag niks zeggen wat ik weet ya moe Da big boss daarvoor hebben
*slaat met een vuist op zijn borst kast na dat die "da big boss" zecht*

maar ik kan julie wel mee mogen late met Da patroeie van vanacht maar dan moe je manschappen wel aan wezig zijn bij de instru... instr... aaargh da uitleg van wat je moet doen als
Terug naar boven Ga naar beneden
suloi




Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 05-07-09

De Mori tent - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mori tent   De Mori tent - Pagina 2 Icon_minitimedi maa 23, 2010 5:27 am

*Naichi springt bijna uit zijn stoel bij de gebiedende toon van Hidejoshi en gaat in de houding staan. Hij kijkt wat bedroeft naar zijn kroes, maar zet deze dan terzijde en begint alvast her en der in het Mori kamp spullen te verzamelen en klaar te zetten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Maarten
Organisatie
Organisatie
Maarten


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 30-06-09
Leeftijd : 57
Woonplaats : Goirle

De Mori tent - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mori tent   De Mori tent - Pagina 2 Icon_minitimedi maa 23, 2010 6:57 am

*Hidejoshi trekt een wenkbrauw op als Tadayoshi zich aanbiedt voor de patrouille.*
…Het was geen verzoek Tadayoshi…
*Zegt hij nors en negeert de andere vraag van Tadayoshi.*

…Ik zal iemand sturen, om naar de uitleg over de patrouilles te luisteren…
*Zegt hij tegen de Ork. Dan zucht hij.*
… Goed, als jij me verder niets kunt vertellen, dan ga ik later wel met de grote Baas praten…
*Dan pakt hij nog een paar slokken bier. Een paar druppels lopen via zijn mondhoek omlaag en hij veegt ze af met zijn mouw.*
Terug naar boven Ga naar beneden
Herman




Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 17-02-10
Leeftijd : 37
Woonplaats : Killburg

De Mori tent - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mori tent   De Mori tent - Pagina 2 Icon_minitimedi maa 23, 2010 12:03 pm

*Tadayoshi grinnikt nog een keer en drinkt zijn kroes met één grote slok leeg*

...Goed heer mori, dan zitten we op één lijn...

*Tadayoshi staat op en loopt richting de dode ezel. Halverwege draait hij zich richting de ork.

...Willen jullie misschien dit ezelkadaver hebben. Ik heb het beest vandaag gedood dus het vlees is nog vers...

*Hij begint de manden die aan de ezel hangen los te maken. Als de manden los zijn begint hij ze richting de tent te slepen. Uit één van de manden klinkt het gerinkel van flessen*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evert

Evert


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 13-09-09

De Mori tent - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mori tent   De Mori tent - Pagina 2 Icon_minitimedi maa 23, 2010 12:30 pm

*staat op en hangd de horn weer op zijn rug*
DA. ik zal DA boss laten weten dat ya wilt praten

ow een ezel...... ehuuuu..... Da der zijn altijd wel boy's die het kunnen gebruiken ik stuur wel wel woord rond dan orks zullen hem op halen

waneer het avond word overgenomen door de nacht Da patroe vertrekt probeer voor da bij da klijne tent naast da boss tent te zijn

*hij slaat een paarkeer op zijn borst terwijl die wat op zen orks zecht wat lijkt op een groet en loopt weg door het orken kampement waar die in velen op gaat*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Mori tent - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mori tent   De Mori tent - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Mori tent
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Stichting Atherin :: Atherin IC :: Basoan a Hartz-
Ga naar: