Stichting Atherin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stichting Atherin

LARP - Stichting Atherin
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 welkom in orkistan

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Evert

Evert


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 13-09-09

welkom in orkistan Empty
BerichtOnderwerp: welkom in orkistan   welkom in orkistan Icon_minitimedi okt 06, 2009 8:44 am

als je 1 van de zanderige paden van nara afloopt richting Lygann Kraw, kom je op den duur een grote houte aan een boom gespijkerde halve deur tegen.
als je na veel moeite een poging hebt gedaan om tussen de halen en viese vegen door een tekst er uit te halen, komt het omgeveer op het volgende neer wat er staat:

"welkom in orkiestan, DRANK!!!!
hier gelden da big boss zijn wetten

1. verboden toegan zonder toesteming van da bozz (je ziet dat er later duidelijk onder dwan ook bij geschreven staad "of da hooft shaman" maar dat is later weer doorgekrast)
2. pas op voor da vallen ze hebben veel moeite gekost neerteleggen en als ya zo nodig er in trapt zor dan dat we het zien zo dat da boyzz ook wa te laggen hebben
9. herleg de vallen graag kunnen da boyzz meer drinken en minder werken
8. nee we verkopen da heavy shit niet.
3. priesters, paladins en andere huis aan huis verkopers zijn niet welkom.......tenzij je darank hebt laat de darank hier achter en neem je praatje mee de andere kant op.
120. adienties volg het pad en wijk niet af en neem darank en potten met goud mee
B. voor meer weten raadpleeg da.." (hier schijnt de deur aan een ruimtegebrek te komen en worden de krassen zo danig slordig en klijn dat er niks meer uit te halen valt)

en schuin aan de zijkand staad met nagels ingekrast:
"breng drank mee!!!!! of anderssssss... " (als je de ssss volgt die krom naar beneden lopepen zie je onder het bord een flink mishandeld lijk liggen met een leggani tabert aan, met een bord om zijn nek waar op staat "ik had geen drank")
Terug naar boven Ga naar beneden
guido

guido


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 03-04-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Leiden / Breda

welkom in orkistan Empty
BerichtOnderwerp: Re: welkom in orkistan   welkom in orkistan Icon_minitimewo sep 26, 2012 4:15 am

" Hallo is daar iemand !!!! ''

Roept een simpele boer voor de poort...
Hij heeft een simpel bruine kap aan om zich zelf warm te houden
en wordt vergezeld door 3 geiten en 1 schaap die troosteloze staat verkeren.

''Dit lijkt me niet de goeie weg''

De boer gaat verslagen op een bijliggende kei zitten,
hij geeft een van de 3 geiten en
aai over z`n bol
Terug naar boven Ga naar beneden
appelboompie




Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 31-08-12

welkom in orkistan Empty
BerichtOnderwerp: Re: welkom in orkistan   welkom in orkistan Icon_minitimedo sep 27, 2012 8:23 am

uit de bosjes achter het bord begint wat te beweegen en een klein orken kind komt uit de bosjes rollen.

verbaast kijkent om hem heen ziet hij het schaap.

"mij shaap, mei hunger" schreeuwt het.

kruipent richten het schaap is te zien dat het linker been van het orken jong open wonden heeft.


Terug naar boven Ga naar beneden
guido

guido


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 03-04-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Leiden / Breda

welkom in orkistan Empty
BerichtOnderwerp: Re: welkom in orkistan   welkom in orkistan Icon_minitimeza sep 29, 2012 2:02 am

De Boer springt op en houd zijn 3 geiten en z`n schaap dicht bij zich.

''Ha-ha-lo wie be-bent u ?'' zegt de boer terwijl zijn angstzweet uitbreekt.

"En wa-wat is er met jou be-been aan de ha-hand?"

De boer neemt nog een paar passen achteruit.

op dat moment voelt hij de koude schutting tegen zijn rug aan, hij glijdt achter over

terwijl de deur door de gewicht van de boer en de 3 geiten en het schaap open gezwaaid wordt.

De boer komt met een doffe klap op de grond hij fluistert tegen zijn geiten en schapen , : '' Het komt wel goed''

De boer sluit zijn ogen in de hoop dat dit een nare droom is.

Terug naar boven Ga naar beneden
appelboompie




Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 31-08-12

welkom in orkistan Empty
BerichtOnderwerp: Re: welkom in orkistan   welkom in orkistan Icon_minitimema okt 01, 2012 4:47 am

terwijl het orken kind dichter bij komt is te zien dat er een grote splinter in de voet van het orken kind zit.

bij elke stap krijst het orken kind het uit van de pijn en laat zich na een paar stapen op de grond vallen.

"oet, mijn oet" schreeuwt het.

in de verte klinken harde voetstappen en stemmen schreeuwen in een laage toon: "kom ier jij kleine gib."

en een andere stem: "warum zoeken we hum we kunnen toch gewoon uun nieuwe maken?"

het orken kind begint nu op de grond te slaan en te brullen van pijn.

blijven schreeuwen: mijn oet, mijn oet, splinter
Terug naar boven Ga naar beneden
guido

guido


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 03-04-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Leiden / Breda

welkom in orkistan Empty
BerichtOnderwerp: Re: welkom in orkistan   welkom in orkistan Icon_minitimewo okt 03, 2012 4:24 am

De boer kijkt na enkele seconden omhoog ziet het orken kind liggen en kijkt om zich

De boer denkt bij zich zelf :"Nu is mijn moment nu kan ik weg"

De boer zet hem op een rennen met z`n gieten en schaap.

De boer kijkt nog achterom en ziet het kind creperen.

Gedachten: ''Help dat arme jong toch'' '' Nee REN REN voor je leven''

De boer rent terug trekt met wat gewroet en gepeuter de splinter uit het been.

Na dat de boer amateuristisch het been verbonden heeft sluipt de boer achter een paar
bijliggende rotsen samen met zijn geiten en schaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
appelboompie




Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 31-08-12

welkom in orkistan Empty
BerichtOnderwerp: Re: welkom in orkistan   welkom in orkistan Icon_minitimewo okt 10, 2012 6:04 am

het orken kind probeert op te staan en met wat moeiten staat hij weer.

helemaal opgelucht dat deze weer kan lopen gaat deze achter de boer aan en probeert deze te pakken en te knuffelen om te bedanken.

op dat moment: hee garf keik die kleinu heeft er een gevangen.
zegt een grote breedde ork tegen een wat langere dunnere ork die uit de bossen komen lopen.

HA, zie ju wel gnal dat is nauw echt het kind van da baas, zo jong en nu al aan het fechten.: zecht de lange ork terwijl deze wijst naar de boer.

Zie wel da ik gelijk had, dat kost je een fles of twee. zegt de breede dikke ork tegen de ander terwijl ze dichter bij komen.

DA IS NIE WAAAH: schreeuwt de lange en ze beginen in een soort van gegrom verder te bekvechten.


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





welkom in orkistan Empty
BerichtOnderwerp: Re: welkom in orkistan   welkom in orkistan Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
welkom in orkistan
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Stichting Atherin :: Atherin IC :: Basoan a Hartz-
Ga naar: