Stichting Atherin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stichting Atherin

LARP - Stichting Atherin
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Gave quest!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Laura

Laura


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 01-07-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Almere

Gave quest! Empty
BerichtOnderwerp: Gave quest!   Gave quest! Icon_minitimezo okt 04, 2009 4:38 am

Hoi hoi.

Ik wilde toch even kwijt dat ik een hele gave quest heb gehad. Het is lang geleden dat ik geheel IC zo kapot ging van het lachen!
Dank aan iedereen die er was, ik heb me heel erg vermaakt en had het niet willen missen. Eindelijk een larp waar ik niet kapot vandaan kom, omdat ik om 2 uur al sliep!

Ik heb me natuurlijk vooral vermaakt als Femke ("Die weet dingen") en Henk ("Die regeld dingen") omdat we heerlijke discussies hebben gevoerd en even onze kunsten hebben laten zien door een datingshow te organiseren voor Teva! Die er overigens zelf om vroeg....
Maar natuurlijk ook ontzéttend met de Iratxi! Ja'ell laten krimpen en z'n boekje jatten, de staf van Teva jatten, denneappels gooien (waren niet zo veel eikeltjes...) en natuurlijk als toppunt de verhaaltjes vertellen. Ontzettend leuk dat jullie allemaal verhaaltjes hadden, en ook onze verhaaltjes erg leuk vonden. In het bijzonder Otsoa en de 7 Iratxi, natuurlijk Wink

Ik vond het gaaf, en tot maart allemaal ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
pascalle




Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 14-07-09

Gave quest! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gave quest!   Gave quest! Icon_minitimezo okt 04, 2009 6:57 pm

Inderdaad een leuke quest Smile
Heel veel leuke momenten, onder andere het ritueel met jeroen in het oog, de jongens die de spin gaan summonen, all het spel met teva, de avondje schurken of levensgezel show.

Jammer dat we het spel op zondag hebben gemist, maar ik was zo moe dat ik het waarschijnlijk niet helemaal getrokken had Sad

Er komt toch nog wel een special voor het volgende event he? ah toe!

Pasje
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen Wijn

Jeroen Wijn


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 01-07-09

Gave quest! Empty
BerichtOnderwerp: Ik dank u.   Gave quest! Icon_minitimema okt 05, 2009 8:52 pm

Ik gooi mijn positieve reactie hier er achter: Bedankt dames en heren organisatie, spelleiding en NPC's en de overige spelers. Het was zeer geslaagd. cheers

Ik hoop dat jullie het op zondag ook nog erg leuk hebben gehad, vond het jammer dat ik dat moest missen maar helaas... Niet te vermijden.
Graag tot de volgende keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
daniellesluiter

daniellesluiter


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 15-09-09

Gave quest! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gave quest!   Gave quest! Icon_minitimema okt 05, 2009 10:43 pm

...

...

...

GAAAAAAAAAAF!!!

het was weer eens een heerlijk weekendje ouderwets eigen plot maken
en wat een lol was dat!

mijn leuke momenten:

zaterdag me inhouden om geen lygani uit mijn eh... mn vaders bos te trappen...

lekker keuvelen met kluutje, geweldig hoe we het over 'nomale' zaken kunnen hebben.

'raad' geven aan de elfjes... moet je alleen wel eerst met een probleem komen ;-)
zelf nadenken vind teva wel een must
en een duidelijke probleem analyse ook... lol
leuk dat ze maar weer eens ervaren heeft dat hooghartigheid een eigenschap is waarvan ze blij is dat ze er vanaf is.
dus dat zal ze jullie wel laten merken ;-)

praten met nath au (of hoe je het ook schrijft) laten we dat vooral voortzetten, teva vond het iig erg interessant wil hem graag verder helpen. was gezellig!

visioen van het slagveld... maar dan ons eigen slagveld... hallo illian ;-)
lalalalala

elfjes met hun neus in het stof voor de spin
dieper! meer passie!
en riepen jullie nou haar naam verkeerd?
laura... je spin was weer gezellig, we hebben op een afstandje mogen gniffelen om de jongens op hun knieen... gelukkig was je in een goede bui!

kampvuur verhaaltjes, gelukkig kwam mijn jaren lange ervaring als oppas nu eens goed van pas. de andere verhaaltjes waren ook erg top.
voor de volgende keer maak ik een sprookjesboek met leuke niet al te bekende verhalen met veel wolven en beren!
ook leuk dat tijdens het verhaaltje van otsoa en de 7 iratxi's mijn paps inderdaad ook even langs kwam.
en... dat we nu weten dat als je liegt mogen otsoa of teva je opeten... en we weten dat wolven nodig zijn voor de natuurlijke verloop van het leven ;-0

gelukkig vlot zien dat er geen visioenen meer zullen zijn daar.... pffiew....

blijkbaar jael nog steeds kunnen verbazen ;-)
erg leuk spel jeroen!

en bedenken dat teva zich erg alleen alleen voelt momenteel. tja je gaat immers niet even bij de bloedvrouwe op bezoek voor je groene mannetje en illian is blijkbaar ook de trouwste niet.... lol
dus dan maar op zoek. helaas was de generaal er niet... maar henk... tja die regelt dingen.... dus de dating show voor teva was een groot succes
ik geloof dat ik bijna in mn broek geplast heb van het lachen
en ik ben nog steeds blij met mn meest veilige keus hihi

zondag al mn vriendjes en vriendinnetjes weg... snif... zelfs mn staf was weg...
dus wat doe je dan? met de iratxi kletsen.
en 'braaf' berichtjes doorgeven voor de iratxi's....
en elfjes pesten...
lol
en dus de elfjes boosmaken
en zien dat de elfjes niet eens doorhadden dat ik die dag ook elf was ;-)
merken dat de iratxi's me toch wel lief en leuk vinden
na een heeeeeeeeeel onschuldig gesprekje mijn staf... 'vinden' met de iratxi's

en mijn gesprekje met jos. leuk dat we zo elkaar ic leren kennen. je bent welkom op de boerderie!

als laatste natuurlijk mijn nieuwe zelfgekozen positie
na mijn gesprekjes (en vooral de laatste met ray zijn boer) heb ik besloten voorvechter te worden voor de rechten van de arme boeren in onze streek. ik ben immers nu ook boerin en zal dus in dezelfde schuitjes zitten,
dus urgbe... kom je een kopje thee drinken? we hebben wat te bespreken.

ok...
eigenlijk was dat dus een beschrijving van bijna heel het weekend... oftwel
ik heb alles leuk gevonden

en olga... het eten was erg lekker!

voor de rest

tijd voor meer queestes
en anders rijg ik zelf een koe aan het spit voor een boeren vergadering op onze boerderie!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mario

Mario


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 11-08-09
Leeftijd : 53
Woonplaats : Breda

Gave quest! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gave quest!   Gave quest! Icon_minitimevr okt 09, 2009 1:25 am

Verdorie, ik heb wat gemist, geloof ik Crying or Very sad

Sorry dat ik er niet was, maar ik werd vrijdag ziek en ben nu pas een beetje beter.

Helaas, maar de volgende keer ben ik er weer bij Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Laura

Laura


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 01-07-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Almere

Gave quest! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gave quest!   Gave quest! Icon_minitimezo okt 25, 2009 6:51 am

Ik ben altijd in voor een kopje thee Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gave quest! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gave quest!   Gave quest! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gave quest!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nara X... gaaf!
» Bedankje Nara/Ent quest...
» Quest 3-4 oktober: Marjolijn's handel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Stichting Atherin :: Atherin OC :: Overig-
Ga naar: