Stichting Atherin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stichting Atherin

LARP - Stichting Atherin
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 EFF Arcen: mensen gezocht!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
John

John


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 14-09-09
Leeftijd : 39

EFF Arcen: mensen gezocht! Empty
BerichtOnderwerp: EFF Arcen: mensen gezocht!   EFF Arcen: mensen gezocht! Icon_minitimema sep 14, 2009 9:47 am

Gegroet allen,

Op dit moment ben ik druk bezig om te kijken of ik een Nerghul Kamp op kan zetten op Elf Fantasy Fair Arcen, 18 t/m 20 September.

Ik weet niet in hoeverre jullie het hebben meegekregen van de afgelopen EFF, maar, voor alle zekerheid, een kleine uitleg over wie de Nerghul zijn. Nerghul zijn 'ye olde badguys'; Zombies, Ghouls, Necromancers, de enkele Demoon en Vampier...De Nerghul die in het Kamp gaan zitten wacht de schone taak om voor het hele weekend IC te zijn, Nerghul te zijn.

De tenten, props en andere spullen zijn zo goed als geregeld, maar ik heb nog altijd twee mensen nodig, op het moment van schrijven. Zonder mensen die Nerghul zijn wordt het natuurlijk een saai kamp Wink Ik weet dat het erg 'last minute' is, en dat jullie me nauwelijks kennen, maar geef me een kans Wink

Dit hele plan wordt door zowel de Elf Fantasy Fair organisatie als de Elf Battle organisatie ondersteund, dus dit wordt daadwerkelijk min of meer hetzelfde als een reenactment kamp, alleen met een grote(re) Fantasy twist.

En dankzij die steun, krijg je het volgende als je meedoet:
  • Gratis toegang tot EFF Arcen.
  • Gratis overnachting, op het terrein zelf.
  • Gratis avondeten; je kan meeeten met de rest van de vrijwilligers, crew, etc.
  • Gratis deelname aan de Battle.
Hiervoor verwachten ik, de EFF organisatie én de Battle organisatie wel wat terug.
  • Deelname aan de Battle. Als je met dit plan mee wil doen, moet je meedraaien op/in de Battle. Dit betekend dat je i.i.g. op vrijdag aanwezig bent bij de generale repetitie en op de zaterdag en zondag in de daadwerkelijke shows.
  • Hulp bij het opbouwen van het kamp op vrijdag. Het kamp kan ik niet in m'n eentje opzetten; er zullen twee grote tenten opgezet moeten worden en uberhaupt moet het kamp 'versierd' worden.
  • Je beste Ondode/'Evil Bad Guy' kostuum en een foto hiervan. De Battle organisatie hanteert namelijk een kwaliteitseis. Zelf zie ik natuurlijk ook graag erg gave kostuums voor 'mijn' Nerghul Wink
  • Per Fair dag (de zaterdag en zondag) i.i.g. een paar uur in totaal in het Kamp aanwezig zijn. Dit is per slot van rekening waar we er echt voor zijn ;-) Hoe of wat het 'rooster' precies word, komen we onderling wel uit, neem ik aan.
Verder zou het mooi zijn als je zelf 'versiering' (IC verlichting, roestige potten en pannen, britsen, IC slaapzakken,...) mee neemt en idealiter ook op donderdagavond aanwezig kan zijn om me te helpen als ik begin met het Kamp opzetten.

Alle tijd die je buiten bovenstaande verplichtingen overhoud is natuurlijk helemaal voor jezelf.

Als dit alles je goed in de oren klinkt, neem dan z.s.m. contact met me op via een PB op het forum of via email (j.v.d.bos@gmail.com).

(Geplaatst met toestemming)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hellwolve.deviantart.com
 
EFF Arcen: mensen gezocht!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» NPC's gezocht voor Emphebion winterlive

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Stichting Atherin :: Atherin OC :: Overig-
Ga naar: