Stichting Atherin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stichting Atherin

LARP - Stichting Atherin
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Healer V skill vraag: Reanimate

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
walter

walter


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 01-04-11

Healer V skill vraag: Reanimate Empty
BerichtOnderwerp: Healer V skill vraag: Reanimate   Healer V skill vraag: Reanimate Icon_minitimema sep 24, 2012 12:48 am

Op dit moment wat ik zie worden mensen die 0 hit point hebben op torso gezeten door Heal wound of First aid.

Hoe moet ik het gebruik van Reanimate zien??

Terug naar boven Ga naar beneden
guido

guido


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 03-04-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Leiden / Breda

Healer V skill vraag: Reanimate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Healer V skill vraag: Reanimate   Healer V skill vraag: Reanimate Icon_minitimema sep 24, 2012 1:01 am

Ik ben er niet helemaal zeker van maar na dat je op nul staat ben je bewusteloos
Als jij X aantal minuten daar dan op 0 ligt dood te bloeden wordt ja na die x minuten ten doden verklaart en zal first aid e.d je niet meer verder helpen.

En dat kan je dan volgens mij dan weer wel fixen met reanimate
Terug naar boven Ga naar beneden
Ed




Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 04-08-09
Leeftijd : 57

Healer V skill vraag: Reanimate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Healer V skill vraag: Reanimate   Healer V skill vraag: Reanimate Icon_minitimema sep 24, 2012 4:50 am

Zoals in de regels te zien is heb je verschillende situaties als iemand op 0 HP op z'n torso is aangekomen:
0-5 minuten na 0 HP, herstel mogelijk met normale middelen (incl. heal)
5-10 minuten na 0 HP, herstel alleen met speciale vaardigheden (zoals reanimate die patient weer tot leven wekt, waarna heal weer werkt, als ik het goed lees).
meer dan 10 min na 0 HP, patient dood.

Dus, als iemand net neer is werkt heal prima. Alleen bij iemand die al even ligt moet je 'moeilijk' gaan doen.

Groeten,
Ed
Terug naar boven Ga naar beneden
Roosje S

Roosje S


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 20-09-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Noorden

Healer V skill vraag: Reanimate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Healer V skill vraag: Reanimate   Healer V skill vraag: Reanimate Icon_minitimema sep 24, 2012 7:38 am

Although ik geen orga ben ofc, lijkt mij ook Ed Razz Anders zou je iemand die al een omloop lang op dezelfde plek lijk ligt te zijn ook weer kunnen reanimaten xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://wombatsje.hyves.nl/
Rene




Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 26-02-10
Leeftijd : 38
Woonplaats : nijkerk

Healer V skill vraag: Reanimate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Healer V skill vraag: Reanimate   Healer V skill vraag: Reanimate Icon_minitimema sep 24, 2012 11:41 am


bleeding -1hitpoint per 5 minuten op locatie die gewond is tot die locatie op 0 hitpoints staat en daarna gaat er 1 hitpoint per 5 minuten van de torso af.
Los je op met (bind wound)(first aid)(heal wound)

torso op 0 hitpoints heeft personage nog 5min en daarna staat ie op -1hitpoint ofwel dood, tenzij je reanimate gebruikt gaat ie weer terug naar 0 hitpoints en heb je 5 min om hem te genezen.
iemand met 0 hitpoints op torso is bewusteloos.

na 10min is iemand helemaal leeg gebloed en doet ie het niet meer.

dan kan je nog wel een necromancer er bij halen, die kan diegene dan weer overeind zetten als ondood maar dat is niet echt een geliefde geneesings methode. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Healer V skill vraag: Reanimate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Healer V skill vraag: Reanimate   Healer V skill vraag: Reanimate Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Healer V skill vraag: Reanimate
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Stichting Atherin :: Atherin OC :: Overig-
Ga naar: