Stichting Atherin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stichting Atherin

LARP - Stichting Atherin
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Nara X... gaaf!

Ga naar beneden 
+6
John
Mario
Tim
pascalle
Laura
daniellesluiter
10 plaatsers
AuteurBericht
daniellesluiter

daniellesluiter


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 15-09-09

Nara X... gaaf! Empty
BerichtOnderwerp: Nara X... gaaf!   Nara X... gaaf! Icon_minitimezo maa 28, 2010 9:29 am

ik ben net weer wakker....

en wil daarom als eerste even posten hoe zeer ik het naar mn zin gehad heb en ik wil iedereen bedanken die daaraan bijgedragen heeft!

mooie momenten, specifieke zaken komen nog wel...

eerst verder slapen


liefs Daniëlle
Terug naar boven Ga naar beneden
Laura

Laura


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 01-07-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Almere

Nara X... gaaf! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nara X... gaaf!   Nara X... gaaf! Icon_minitimezo maa 28, 2010 9:21 pm

Het was echt heel erg vet!
Ik heb me ontzettend vermaakt en heel veel lol gehad met vanalles en nog wat!
Ik hoop dat mensen een beetje wat geleerd hebben over de Iratxi en ook dat ik nooit meer het woord 'puzzelstukje' hoef te horen xD
Van "Wie is hier nou de herberg, gij of ik?" naar "Ge hebt uw postkoets gemist, verrekte koekwous" en de lol om de baby van Saval en een Mori!

Helemaal in het begin een groep van zo'n 15 spelers langs zien komen, inclusief de Mori, die letterlijk langs ons lopen terwijl wij als campers in de bosjes verstopt zitten, en niemand die het door heeft!
Als Drow Matron niet langer de Spin zijn, maar nog wel de dochter van de Black Bitch, en dan de spelers misleiden door ze toch de vossenstaart af te laten geven xD
De nieuwe groep (piraten ofzo?) laten merken dat het bos niet al te blij is met een stapel wapens die ze in de bosrand leggen. Iets met zwiepende takken tegen konten en regen van dennenappels met eikeltjes Smile

Het toppunt van mijn weekend was toch echt wel het krijgen van mijn skills! Na velen evenementen als Urgabe rond te lopen zonder iets te doen omdat ik geen idee had wat ik kon, nu eindelijk wél weten wat ik kan dus er ook wat mee kunnen! Very Happy

En nu.... Na ruim 12 uur verdiende slaap, moet ik naar een vergadering.. zucht.... wat is het normale leven toch zwaar!
Terug naar boven Ga naar beneden
pascalle




Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 14-07-09

Nara X... gaaf! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nara X... gaaf!   Nara X... gaaf! Icon_minitimezo maa 28, 2010 9:50 pm

Zo.. eerst maar eens even 12 uur geslapen.

Het was ontzettend gaaf Smile Wanneer mogen we weer!

Organisatie, monsters, spelers, ontzettend bedankt.

Leuk om zo veel chaos dingen te doen, dingen met kruiden, ziener rituelen, chaos rituelen.
Rituelen met vrienden..

Mijn naam krijgen. Heel stoer!

Teva pesten, rare paladijnen nare dingen laten zien.. altijd leuk!

Stotterende magiers door de mangel halen.. en nog eens.... en nog eens.... en nog eens..
Dank je Ollie!

En nog zo veel meer..

Pasje
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim




Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 05-03-10

Nara X... gaaf! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nara X... gaaf!   Nara X... gaaf! Icon_minitimezo maa 28, 2010 11:34 pm

na ruim 2 jaar (en 3 jaar bij Nara) niet gelarpt te hebben was het weer geweldig om terug te komen!

Allereerst heel erg bedankt voor de leuke reacties die ik kreeg op mijn aanwezigheid Very Happy Dat doet een mens zeker weten goed!

Verder wil ik natuurlijk ook de organisatie, monsters en spelers heel erg bedanken voor de lol die ik dit weekend heb gehad.

Hier een paar van mijn mooiste momentjes:
- In de bosjes zitten op een paar meter van een grote groep spelers zonder dat ze het in de gaten hebben
- Daarna de verkeerde groep spelers aanvallen en heel snel weer terug trekken wanneer we dat merken
- Uiteindelijk het goede groepje spelers aanvallen en ze bijna het moeras in drukken
- barman spelen in de herberg en dwaallichtjes 'mijn bar' uit proberen te gooien
- tot 3 (of was het zelfs 4 keer) toe een Atherin priester spelen die op allemaal op verschillende manieren te maken kregen met de groep Inquisiteurs en daardoor gelijk een les krijgen in de leer van de Ene God
- een van die keren extreem gemarteld en afgetuigd worden en hier (OC) heel veel lol aan beleven, bedankt voor het gave spel mensen!
- een groeps spelers die gaan spoorzoeken en na een wandeling door het hele moeras uiteindelijk weer bij de herberg uit komen
- drow weaponsmaster mogen spelen
- als die drow het nieuwe lichaam van de spin worden
- merken dat spelers daar heel erg van onder de indruk zijn

Alles bij elkaar gewoon een heel gaaf weekend gehad en ik ga volgende keer zeker weer komen!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mario

Mario


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 11-08-09
Leeftijd : 53
Woonplaats : Breda

Nara X... gaaf! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nara X... gaaf!   Nara X... gaaf! Icon_minitimema maa 29, 2010 1:14 am

Heheh, net uit mijn bed gerold om er achter te komen dat ik nog veel meer slaap nodig heb om bij te komen, pffffft Razz

Ik heb weer een ontzettend gave Nara gehad. Bedankt iedereen(spelers, monsters, orga, enz.). Ik heb nu alweer zin in de volgende Nara Very Happy

Persoonlijke bedankjes en momenten komen vanavond, 1st nog even nagenieten, alles verwerken en vooral..... meer rusten Wink

Groetjes, Mario Sleep
Terug naar boven Ga naar beneden
John

John


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 14-09-09
Leeftijd : 39

Nara X... gaaf! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nara X... gaaf!   Nara X... gaaf! Icon_minitimema maa 29, 2010 6:41 am

Goeiedag allemaal Smile

Ik heb het goed naar m'n zin gehad op m'n eerste keer Nara Smile De eerste avond was een beetje...ruw, maar, al met al heb ik het hele weekend goed naar m'n zin gehad. Ik vond het vooral fijn m'n kruisboog te mogen demonsteren; ik hoop dat de beschoten figuranten het ook fijn vonden Wink

Verder...Hmmm...Het uitgebreide 'intervieuw' met die ene priester? Ook erg leuk. Hopenlijk mag ik 't nog 's dunnetjes overdoen Twisted Evil

Alle random gesprekken die ik heb gehad met deze en gene waren natuurlijk ook mooi. Ik hoop dat men een beetje een indruk heeft van wat voor 'n man Astor is Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hellwolve.deviantart.com
daniellesluiter

daniellesluiter


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 15-09-09

Nara X... gaaf! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nara X... gaaf!   Nara X... gaaf! Icon_minitimema maa 29, 2010 8:40 am

zoooo
na een dagje bijkomen nu mijn beurt!

het was weer eens erg gevarieerd
alle emoties zijn wel weer langsgekomen
van blijdschap tot verdriet tot woede tot verbazin... etc etc
klote chaos goden ;-D

any way

ik ben erg blij dat otsoa toegankelijk is voor me, ik vond het erg fijn om te jagen, te luisteren en echt met hem te kunnen spelen. zodra ik wolven gehuil hoor reageer ik gelijk. het geeft me een heerlijke extra dimensie.
dankjewel bas!

kluutje... eh... Kara! en Labarnas... en Valentijn....
mijn roedel op de thee bij Otsoa! hihi

de nieuwe groep...
erg geweldig! en interessant... ik ben benieuwd wat jullie vinden van teva... en hoe jullie reageren als jullie merken hoe en wie ze echt is!
je dom houden in het begin is namelijk een van haar betere kwaliteiten ;-)
ik hoop dat jullie genoten hebben van mn kadootje (de atherin priester met paralize)

de Mori...
ben ik gek of hebben jullie teva nou een beetje geaccepteerd voor wie ze is?
anyway.. erg fijn vechten met al die schilden naast je... vooral als je een hold krijgt

de boselven... leuk he die iraxti's ;-)

urgabe... je wordt groot meisje....
en teva was blij dat je haar nieuwe outfit mooi vond

akra, ik hoop dat ik je een beetje thuis heb laten voelen. teva heeft een zwak voor buitenbeentjes, maar maakt er ook graag gebruik van. dus het kwam mooi uit dat je haar pantser keer op keer op keer op keer wilde maken ;-)
en het was erg leuk om samen die poison te maken.. of was het nou toch gewoon brood?
en hoe vond je mn reddings actie? anders had je denk ik... gewoon dood geweest...

Illian... ow wacht niet illian, de boer die illian speelde!
geniaal ray... geniaal!
ik heb echt vreselijk gelachen!

de feestavond! teva heeft een geweldige verjaardag gehad. ze hoopt dat iedereen genoten heeft van de 'tractatie', vond het geweldig dat iedereen voor haar ging zingen, en was bijzonder blij met haar zelf uitgekozen kadootje Very Happy (dat krijgt een staartje... of twee)

vechten...
heerlijk vollop het gevecht in gaan.... ow wacht ik had ook nog spreuken... paralize... bah zo is er geen lol aan, jongens sla deze atherin priester even voor me in elkaar, dan neem ik de volgende wel.
en aan het einde een radeloze valentijn die me weer eens op mocht lappen... of een kara die drankjes over me heen gooit ;-)

eten was natuurlijk weer geweldig!
nooit geweten dat bloemkool zo lekker kon zijn...


ik vergeet vast dingen....
ik vergeet vast mensen...
want het is eigenlijk teveel om op te noemen

Liefs dani
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim




Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 05-03-10

Nara X... gaaf! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nara X... gaaf!   Nara X... gaaf! Icon_minitimema maa 29, 2010 11:03 am

John schreef:

Verder...Hmmm...Het uitgebreide 'intervieuw' met die ene priester? Ook erg leuk. Hopenlijk mag ik 't nog 's dunnetjes overdoen Twisted Evil

Het was me een genoegen, maar als ik jou was zou ik voortaan wel uitkijken op wie je dat soort praktijken uitvoert Wink
Maar ik beleef altijd veel lol aan dat soort momenten, dus er zal vast nog wel een keer volgen!
Terug naar boven Ga naar beneden
John

John


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 14-09-09
Leeftijd : 39

Nara X... gaaf! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nara X... gaaf!   Nara X... gaaf! Icon_minitimema maa 29, 2010 11:41 am

Tim schreef:
Het was me een genoegen, maar als ik jou was zou ik voortaan wel uitkijken op wie je dat soort praktijken uitvoert Wink
IC of OC? In beide gevallen...Maar natuurlijk!

Tim schreef:
Maar ik beleef altijd veel lol aan dat soort momenten, dus er zal vast nog wel een keer volgen!
Gheh, deal Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hellwolve.deviantart.com
Herman




Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 17-02-10
Leeftijd : 37
Woonplaats : Killburg

Nara X... gaaf! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nara X... gaaf!   Nara X... gaaf! Icon_minitimema maa 29, 2010 11:59 pm

Inderdaad

Nara X

Gaaf!!!!

Tot de volgende!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacco

Jacco


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 02-07-09

Nara X... gaaf! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nara X... gaaf!   Nara X... gaaf! Icon_minitimedi maa 30, 2010 5:59 am

Wat is het toch heerlijk om een qwasi naief poppetje te spelen.

Een opsomming van leuke/rare/maffe/gave momenten die Omar/Jacco heeft meegemaakt (@ Random)

Raymond als Illian, 3 traps gedachte, 1 een raar persoon met een overdaad aan metalen 'dingen', 2 Kleurcombinatie, 3 die streepjes over zijn gezicht. (daarna kon je me bij elkaar vegen van het lachen)

De Mori en de baby van Saval. OC dobbelen wie de vader was. Razz

Kluutje/Cara die kwam vragen of ik effe snel een cirkel wilde trekken.

De pogingen die Omar doet om A(lgemeen)B(eschaafd)N(araans) te awehoeren. Go-at best goei waer, kut.

Het gedoe met Magus Magnus en de golempoot. Ik snapte er echt geen hol van. Ik ga die schedel leren praten. Shocked

Het uiteindelijke resultaat, Omar met golempoot aan zijn arm, op de grond liggen en het ding niet kunnen tillen. Fijn. Embarassed

Het varken aan het spit. cheers

Teva die omar een 'bifi' worstje wil geven. Suspect , ik vind ze echt niet lekker dani.

De regenbui bij het opruimen. Ben je een heel weekeinde een moeras aan het reffen met touwtjes. Ligt er ineens een giga plas met eilandjes, een echt moeras.


En nog veel meer, Campai.

Iedereen bedankt voor alles.
Terug naar boven Ga naar beneden
daniellesluiter

daniellesluiter


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 15-09-09

Nara X... gaaf! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nara X... gaaf!   Nara X... gaaf! Icon_minitimedi maa 30, 2010 5:38 pm

...
....
.....
........


hahaha
geniaal

maar was leuk toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
guido

guido


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 03-04-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Leiden / Breda

Nara X... gaaf! Empty
BerichtOnderwerp: Bedankt , gave momenten etc etc   Nara X... gaaf! Icon_minitimeza apr 03, 2010 6:37 am

Aller eerst wil ik zeggen dat ik een top evenement heb gehad en daar bij alle sl`s wil bedanken.

Bedankt ! :

Tim.:

- Voor het op halen heen en weer rijden .
- Voor het lenen van je buidel.
- En het leuke spel dat ik met je heb gehad

Teva.:

- Voor het snelcursus atherin geschiedenis Razz
- Voor het leuke spel met het kruiden maken.
- Voor je reddingsactie Bij het bosrand/moeras.
- En het überhaupt betrekken in het spel.

Valentijn.:

- Ook bij jou kon ik gelukkig terecht met al mijn domme vraagjes thanx.
- De snelcursus chaos goden.

Kara.:

- Bedankt voor het betrekken bij het spel.
- Ook bij jou erg naar me zin gehad tijdens drankjes brouwen

Alle Npc`s

- Voor het gave spel en coole veldslagen heb me erg vermaakt !!!

-----------------------------------Gave/Leuke/Grappige momenten-------------------------------------------------------------------

Samen met teva smeerbaar gif maken en het ook nog ens werkte Smile Smile

Alleen op een groep rovers aflopen met een klein dolkje en uiteraard helemaal de pan in gehakt te worden en vervolgens door teva spectaculair gered te worden

Evert`s z`n vinger doodslaan ^^

M`n haren uit m`n kop willen trekken omdat ik helemaal lijp werd van die stotteraar Npc.

Voor het onwijs lekkere eten op beide avonden (het is nog nooit voor gekomen bij een larp dat ik voor en 2e X opschep, Met name die kaas soep was erg goed)

Kortom ik kom volgende keer weer !!
Terug naar boven Ga naar beneden
Maarten
Organisatie
Organisatie
Maarten


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 30-06-09
Leeftijd : 57
Woonplaats : Goirle

Nara X... gaaf! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nara X... gaaf!   Nara X... gaaf! Icon_minitimezo apr 04, 2010 11:50 pm

Hallee,

Allereerst wil ik graag spelers, monsters en organisatie bedanken voor een leuke en gezellige Nara X. Kees, van de blokken, dat we weer gebruik hebben mogen maken van zijn terrein. En een speciaal bedankje voor Frank king (de cateraar), voor het geweldige feestmaal op zaterdagavond.

Natuurlijk wil ik ook de spelers van de “Mori” weer bedanken. Jongens we hebben een fijne en gezellige groep.

Het was goed om weer een hoop nieuwe gezichten te zien, Ik hoop dat jullie het ook allemaal goed naar je zin hebben gehad en een volgende keer weer van de partij zijn.

Leuke momenten waren er weer voldoende. Hier volgen er enkele.

*Het spel met Valentijn. Is er tenminste één Narai die inziet dat de Mori niet tegen Nara zijn. En hoe een paar kleine gebaren mogelijk tot een vriendschap kunnen leiden.

*Het niet spel met Urgabe. De vorige keer nog proberen uit te leggen waarom we met de Orken waren meegegaan, maar continu door een hysterisch gekrijs overstemd worden. Nu compleet genegeerd, een genot voor mijn oren. cheers

*Het spel met de Orken blijft geweldig, zoveel overeenkomsten tussen hen en de Mori.

*Golems zijn vervelend! affraid Het kost je een hoop spreuken en nadien een hoop herstel werkzaamheden aan zwaarden en uitrusting.

*Al het gedoe rond de vossenstaart. lol!

*De eenzame Thianni, met zijn Awani vriendjes, die zijn familie eer wilde terug verdienen.
Tsja, als je de meest eenvoudige afspraak al niet na kan komen, dan verdien je het niet om je familie eer terug te verdienen. Laughing

*Brak, de zoon van Brok, bij onze eerste ontmoeting het vuur na aan de schenen leggen. Suspect

*Jack en Dan Iels. Aaarrr, ye salty seedogs! pirat (De rest is gecensureerd.) Twisted Evil

*De feestavond was top! Heb veel gelachen om de maskers. drunken

*De traktatie van Teva. Net met een volle mond zitten en dan te horen krijgen dat het een Draconian lekkernij is. Spuug, wist niet hoe snel ik het uit mijn mond moest krijgen. Shocked
@Dani.
Ik denk een beetje van beiden. Rolling Eyes

*Het Kind van Saval en Toerie. Het O.C. dobbelen om te kijken wie de vader was.
De bakers die het kind weghalen bij de moeder om vervolgens aan de vader te geven. Zelfs de Mori weten dat je een kind nooit bij de moeder weghaalt. Dat zijn weer pluspunten! tongue

*De laatste vijf minuten van het spel nog vlug wat lijntjes uit zetten voor een volgende keer.

En als Laatste:
“GE KUNT DE GROETEN UIT SHOVA KRIJGEN, KUT!” lol!

Op naar Nara XI.

Groetjes,

Maarten
Terug naar boven Ga naar beneden
daniellesluiter

daniellesluiter


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 15-09-09

Nara X... gaaf! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nara X... gaaf!   Nara X... gaaf! Icon_minitimedi apr 06, 2010 2:19 am

...

eh....

wie heeft er gezegt dat het een draconian lekkernij is?

want eh...
dat was het ic niet ;-)

lol

en ja... ik ben idd ook een beetje gek ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Maarten
Organisatie
Organisatie
Maarten


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 30-06-09
Leeftijd : 57
Woonplaats : Goirle

Nara X... gaaf! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nara X... gaaf!   Nara X... gaaf! Icon_minitimedi apr 06, 2010 5:26 am

Heb je zelf gezegd! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
daniellesluiter

daniellesluiter


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 15-09-09

Nara X... gaaf! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nara X... gaaf!   Nara X... gaaf! Icon_minitimedi apr 06, 2010 7:36 am

ja maar ik was bijna dronken... dus moet niet geloven wat ik dan zeg ;-)
(kan het me dus duidelijk niet herinneren)

lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nara X... gaaf! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nara X... gaaf!   Nara X... gaaf! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nara X... gaaf!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Beste momenten en bedankjes Nara 15
» Het OC marktje op Nara 14
» Vervoer Nara 12
» Evenement Nara XIV
» Nara IX Nababbelen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Stichting Atherin :: Atherin OC :: Overig-
Ga naar: