Stichting Atherin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stichting Atherin

LARP - Stichting Atherin
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 De Mori tent

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Maarten
Organisatie
Organisatie
Maarten


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 30-06-09
Leeftijd : 57
Woonplaats : Goirle

De Mori tent Empty
BerichtOnderwerp: De Mori tent   De Mori tent Icon_minitimema maa 08, 2010 10:26 am

*Naichi en Hidejoshi, komen aanlopen bij de Mori tent. De wolken breken open en de vroege stralen van Astarte beginnen langzaam een rode gloed over het land te verspreiden. Hidejoshi legt zijn pijlenkoker op de tafel die onder een luifel staat.*

…Als jij dat vat bier aanslaat en de kroezen vult, dan zal ik de bogen afspannen en ze opbergen…
*Hij zet zijn eigen boog tegen zijn voet en begint hem te buigen. Hij maakt de pees los en de boog ontspant zich.*
Terug naar boven Ga naar beneden
suloi




Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 05-07-09

De Mori tent Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mori tent   De Mori tent Icon_minitimewo maa 10, 2010 9:38 am

"Dat is prima"Bij het vat aangekomen pakt Naichi twee kroezen en vult deze. Het bier ruikt bitter zoet met een hele lichte vanille vleug. hij loopt terug en hij geeft Hidejoshi zijn kroes. "Aan de winnaar de eer van de eerste toast!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Maarten
Organisatie
Organisatie
Maarten


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 30-06-09
Leeftijd : 57
Woonplaats : Goirle

De Mori tent Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mori tent   De Mori tent Icon_minitimewo maa 10, 2010 11:53 am

*Hidejoshi is net klaar met het opbergen van de bogen en de pijlen. Hij neemt de kroes aan, die Naichi hem overhandigt en heft zijn arm.*
…Op gemiste pijlen. KAMPAI!...
*Hij zet de kroes aan zijn mond en met een paar flinke slokken drinkt hij hem half leeg.*
…Hmm…Dat smaakt niet verkeerd…
Terug naar boven Ga naar beneden
Herman




Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 17-02-10
Leeftijd : 37
Woonplaats : Killburg

De Mori tent Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mori tent   De Mori tent Icon_minitimedo maa 11, 2010 4:13 am

*er klinkt geritsel en gerinkel uit de bosjes*

Uit de bosrand komt een ezel gestapt met op de rug een gebogen figuur, en aan weerskanten een grote mand.
Het figuur op de rug van het dier heeft en wapenrok van de mori aan, maar zijn rang is niet te zien vanwege de brede rand van zijn kaproen die tot over zijn borst valt.

Soepel springt de persoon van de ezel af.
Uit zijn zak haalt hij een stukje krijt waarmee hij het teken van Corne tekent op het voorhoofd van het uitgeputte dier.
De onbekende mori steekt zijn handen in de lucht en mompelt iets onverstaanbaars.

Snel als een pijl uit een boog trekt het figuur een van zijn zwaarden en steekt, in een vloeiende beweging, zijn zwaart tot aan het heft in de kop van het dier. Zonder een krimp te geven zakt de ezel op de knieen en blaast diens laatste adem uit.

Het teken van Corne vervaagt door een straaltje bloed wat uit de wond vloeit.

Het figuur veegt rustig het zwaard af aan de vacht van het dier en draait vervolgens om.

"Gegroet grote heer Mori" spreekt hij terweil hij een diepe buiging maakt.

Als hij weer omhoog komt trekt zij zijn kaproen van zijn hoofd.

"ik ben gestuurd door de grote Corne"
"in een visioen zag ik uw regiment, marcherend met Orks"
"ik voelde vriendschap en broederschap tegen een onheilspellende achtergrond"
"ik, Kami Hayama Tadeyoshi ben terug om u te dienen in nederigheid"
Terug naar boven Ga naar beneden
Maarten
Organisatie
Organisatie
Maarten


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 30-06-09
Leeftijd : 57
Woonplaats : Goirle

De Mori tent Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mori tent   De Mori tent Icon_minitimedo maa 11, 2010 7:01 am

*Hidejoshi kijkt in de richting van de ezel en zijn berijder als die in zijn gezichtsveld komen. Hij volgt de handelingen van de man en groet hem vriendelijk terug, als hij voor hem staat.*
…Ah Tadayoshi, wees welkom…

*Dan richt hij zich tot Naichi.*
…Naichi, schenk nog eens een kroes bier. Ik heb zo’n idee dat Tadayoshi daar nu wel behoefte aan heeft…

*Hij verlegt zijn aandacht weer op Tadayoshi.*
…Het is goed je weer te zien. Ik dank de grote Corne voor de inzichten die Hij je geschonken heeft, maar ik denk dat je interpretatie nog wat training behoeft. We zijn hier slechts met een kleine afvaardiging. Mijn regimenten zitten nog steeds in Mori grondgebied en daar zullen ze blijven ook. Maar goed, mag ik je aan Naichi voorstellen…
*Zegt Hidejoshi terwijl hij naar Naichi wijst.*
…Hij is de leidende priester van ons gezelschap…

…Naichi, dit is Tadayoshi…
*Nu wijst hij naar Tadayoshi.*
...Lid van mijn persoonlijke garde en Kami…
Terug naar boven Ga naar beneden
Herman




Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 17-02-10
Leeftijd : 37
Woonplaats : Killburg

De Mori tent Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mori tent   De Mori tent Icon_minitimedo maa 11, 2010 12:22 pm

Verleden heden en toekomst heer.

Tadayoshi draait richting Naichi en maakt een buiging.

Dat aanbod van een kroes bier klinkt mij goed in de oren. Het heeft even geduurd voordat ik jullie gevonden had...

Later op de dag kunnen we misschien onder vier ogen spreken heer mori. Maar eerst is het tijd om te ontspannen en te rusten van mijn trip.

Alstublieft... vertel heer mori. Hoe staat het Er hier voor?
Terug naar boven Ga naar beneden
suloi




Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 05-07-09

De Mori tent Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mori tent   De Mori tent Icon_minitimevr maa 12, 2010 7:21 am

Naichi is ook net zoals Hidejoshi halverwege zijn pul bier en slaat e.e.a. gade. Naichi buigt terug naar Tadayoshi als deze aan hem wordt voorgesteld. Als Hidejoshi er om vraagt pakt hij gelijk een pul bier welke hij precies goed tapt en geeft deze aan Tadayoshi. "Welkom"
Terug naar boven Ga naar beneden
Herman




Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 17-02-10
Leeftijd : 37
Woonplaats : Killburg

De Mori tent Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mori tent   De Mori tent Icon_minitimevr maa 12, 2010 10:26 am

Ah. Kijk eens aan.
Tadayoshi knikt kort naar Naichi als hij de kroes dankbaar aan neemt.

Zo te zien hebben jullie het hier niet slecht. Op het eerste oog dan.

Tadayoshi zet de kroes aan zijn mond en neemt een keurende slok.
Helemaal niet slecht zo te proeven. mompelt hij half in de mok en giet nog een flinke slok weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maarten
Organisatie
Organisatie
Maarten


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 30-06-09
Leeftijd : 57
Woonplaats : Goirle

De Mori tent Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mori tent   De Mori tent Icon_minitimeza maa 13, 2010 3:54 am

*Hidejoshi schuift een stoel aan tafel en legt de vacht, die er op ligt, even goed. Dan gaat hij zitten.*
…Nee, we hebben het hier niet slecht. Maar het doel, waarvoor we hier zijn, ligt momenteel niet echt binnen handbereik…
*Hij pakt nog een slok bier en zet de bijna lege kroes voor zich op tafel.*

…Ik zal je een vlugge situatieschets geven van de gebeurtenissen tot nu toe…We hadden onze diensten aangeboden aan de kampioen van Nara, de vrouwe Urgabe. Een jong en onervaren wicht van zo’n acht a negen omlopen oud, maar door haar bloedlijn verkozen tot kampioen. Er was een uitdager, boer Brok, en het land kende een burgeroorlog toen wij hier aankwamen. Op dit moment hebben de troepen, van Brok, trouw gezworen aan Urgabe maar Brok is nog steeds voortvluchtig en dus gevaarlijk voor haar…
*Hij pakt zijn kroes en drinkt hem leeg. Dan schuift hij hem in de richting van Naichi.*
…Vul nog eens bij…

…De enige bondgenoot van de Narai, de Awani, hebben zich opgesloten in hun eigen land, achter de bergen. Zij hebben alle toegangen, naar hun land, afgesloten en er zijn geen berichten bekend van wat daar aan de hand is. Verder lopen er hier wat Lyganni rond, waarschijnlijk verdreven uit hun eigen land, Lygann Kraw, hier aan de overzijde van de Dymme. Zoals ik begrepen heb, wordt er al vele omlopen om de heerschappij van dat land gevochten door verschillende groeperingen. Maar nu is er waarlijk een gevaarlijke macht die Lygann Kraw claimt. Een groep die niet in Goden gelooft, maar sterk zijn in magie. Zij hebben de vorige heersers, de Atherin priesters, verdreven en ook de Orken zijn hun leven daar niet meer zeker. Één van de redenen dat ze hier in dit stuk van Nara zitten…

…Vertel jij even verder, Naichi, dan maak ik een bruinrook…
*Hij rommelt wat in zijn heuptas.*
…En als je vragen hebt, Tadayoshi, voel je vrij om ze te stellen…
Terug naar boven Ga naar beneden
suloi




Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 05-07-09

De Mori tent Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mori tent   De Mori tent Icon_minitimezo maa 14, 2010 8:22 am

Naichi vult de kroes van Hidejoshi bij, net zoals die van hemzelf nadat hij hem leeggedronken heeft. "Ze hadden een sterk bondgenootschap kunnen sluiten. De orks en de lokale bevolking, maar helaas heeft dat wicht een ......." Naichi grimast van walging en spuugt hartgrondig op de grond en spoelt snel zijn mond met bier" aangesteld als haar generaal. Het handelt nog achterlijker dan waar we het ras al voor aanzagen en veroorzaakte een korte oorlog, die wij door de zijde te kiezen van de orks weer in de kiem hebben weten te smoren. Maar het is meer een wapenstilstand. In plaats van elkaar te vertrouwen heerst er groot wantrouwen en de vlam kan zo weer in de pan slaan. Het is dat heer Hidejoshi telkens op het juiste moment strategisch juiste politieke keuzes weet te maken waardoor het niet excaleert. Daaruit blijkt wel weer waarom hij onze leider is." Naichi heft zijn kroes. " KAMPAI!!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Herman




Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 17-02-10
Leeftijd : 37
Woonplaats : Killburg

De Mori tent Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mori tent   De Mori tent Icon_minitimema maa 15, 2010 4:47 am

KAMPAI!

Tadayoshi heft zijn kroes met Naichi en giet de laatste slok naar binnen.

Hij richt een vragende blik op Hidejoshi.
Zelfbediening? vraagt hij, met zijn kroes nog in de hand.

Dus jullie hebben hier een oorlog afgewend.
Het verklaard in ieders geval wel een deel van mijn visioen.
De kamaraadschap tussen de Mori en de Orks is in principe niet vreemd. Bijde zijn ze nobele volken. Alhoewel het verschil in inteligentie natuurlijk wel voor problemen kan zorgen.

maar... wat heeft dat "wicht" dan aangesteld als generaal.
Uw reactie was zo fel, Naichi, Hoe erg kan het zijn?

Ze zal toch geen draconian (rochel, spuug) aangesteld hebben? Zegt hij lacherig.
Terug naar boven Ga naar beneden
suloi




Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 05-07-09

De Mori tent Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mori tent   De Mori tent Icon_minitimema maa 15, 2010 8:07 am

Naichi spuwt nogmaals hartgrondig "Dat dus wel Tadayoshi, dat dus wel. Ze is echt van Korn los. Dat je het niet weet snap ik zelfs, als je het al in een visoen gezien zou hebben, dan zou je het niet gelooft hebben en afgedaan als een nachtmerrie met een hele slechte smaak." Naichi pakt de kroes van Tadayoshi en vult deze nog eens bij. "Zelf gebrouwen, wat vind je er van?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Maarten
Organisatie
Organisatie
Maarten


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 30-06-09
Leeftijd : 57
Woonplaats : Goirle

De Mori tent Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mori tent   De Mori tent Icon_minitimema maa 15, 2010 11:17 am

*Ook Hidejoshi pakt zijn kroes en toost mee.*
…KAMPAI!...
*Hij spuugt ook, op de grond, als de Draconian ter sprake komt. Dan mengt hij zich weer in het gesprek.*
…Daar maak je toch een cruciale fout, Naichi. Het was niet Urgabe die die blauwe heeft aangesteld als generaal, maar de vorige kampioen van Nara, Kersje Theeblad. Maar hij is inderdaad wel de oorzaak van de verstoorde relaties op dit moment…

…En Tadayoshi, als ik jou was zou ik de intelligentie van de Orken niet onderschatten. Ze missen misschien de finesse, zoals je die bij ons vind, maar achter dat ruige voorkomen gaat meer schuil dan jij denkt…
Terug naar boven Ga naar beneden
Herman




Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 17-02-10
Leeftijd : 37
Woonplaats : Killburg

De Mori tent Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mori tent   De Mori tent Icon_minitimewo maa 17, 2010 12:49 am

...Mijn excuses heer Mori. Het was niet mijn bedoeling om onze nieuwe bondgenoten belachelijk te maken. Ik heb helaas nog niet de eer gehad om veel met Orks te maken te hebben gehad. Ik ken ze uitsluitend als dokwerkers. Niet het meest inteligente beroep...

*Tadayoshi neemt een slok van zijn bier*

...Helemaal niet slecht Naichi. Je bier smkaak voortreffelijk. Nou moet ik zeggen dat zelfs de urine van een Kaboeki me nog zou smaken na zo'n lange tocht. Maar dit is werkelijkwaar de grote Korne waardig...

*Het gezicht van Tadayoshi vertrekt een beetje. Met een bedenkelijke blik zegt hij:*

...Maar de huidige kampioen van Nara heeft dus een draconian (rochel, spuug) als generaal. Ze heeft hem misschien niet zelf aangesteld maar is wel in de positie om hem weer te doen aftreden dus dat is om het even...

...Ik neem aan dat de Mori geen acht slaan op het zogenaamde gezag van deze generaal?...
Terug naar boven Ga naar beneden
Maarten
Organisatie
Organisatie
Maarten


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 30-06-09
Leeftijd : 57
Woonplaats : Goirle

De Mori tent Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mori tent   De Mori tent Icon_minitimewo maa 17, 2010 1:30 am

…Die dokwerkers, waar jij het over hebt Tadayoshi, zijn in dienst van de Midanen. Zij zijn niet te vergelijken met de Orken, die hier rondlopen…
*Hidejoshi steekt zijn bruinrook aan, terwijl hij verder luistert en een zoet aroma vult de lucht.*

*Hij spuugt op de grond als het woord draconian valt en zegt.*
…Ik geloof niet, dat hij nog een generaal is in het Narai leger. Ik heb Urgabe in ieder geval nooit naar hem horen refereren, als haar generaal. En al was hij dat wel, dan nog zou ik zijn gezag of positie niet erkennen…
Terug naar boven Ga naar beneden
suloi




Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 05-07-09

De Mori tent Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mori tent   De Mori tent Icon_minitimewo maa 17, 2010 8:29 am

Naichi's mond krult in een glimlach als Tadayoshi hem complimenteert met zijn bier. Ook hij spuugt op de grond als de draconian genoemd wordt. Hij neemt weer een paar grote slokken van zijn bier en constateert dan dat zijn kroes al weer leeg is. "Inderdaad Korn waardig, alleen het lijkt wel alsof het vervliegt. Iemand anders ook nog? " Hij vult zijn kroes weer bij en kijkt vragend naar de andere twee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maarten
Organisatie
Organisatie
Maarten


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 30-06-09
Leeftijd : 57
Woonplaats : Goirle

De Mori tent Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mori tent   De Mori tent Icon_minitimewo maa 17, 2010 9:59 am

*Hidejoshi drinkt vlug zijn kroes leeg, als Naichi vraagt wie er nog lust en schuift hem in zijn richting.*
…Trainen maakt dorstig en bovendien hebben we nog een wedstrijdje…
*Zegt hij terwijl hij Naichi aankijkt.*
…Of niet soms?...

*Hij inhaleert nog een keer diep en blaast een flinke rookwolk uit. Dan bied hij Naichi de bruinrook aan.*
…Lust je hier ook wat van?...
Terug naar boven Ga naar beneden
suloi




Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 05-07-09

De Mori tent Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mori tent   De Mori tent Icon_minitimedo maa 18, 2010 4:06 am

"Dorstig inderdaad en we hebben wat je zegt een wedstrijd. Geef mij ook maar een hijs. Roken maakt ook dorstig en dat zal ik wel nodig hebben" Naichi pakt de bruinrook aan, gaat er bij zitten en neemt begint op zijn gemak te roken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Herman




Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 17-02-10
Leeftijd : 37
Woonplaats : Killburg

De Mori tent Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mori tent   De Mori tent Icon_minitimevr maa 19, 2010 7:27 am

...Ah bruinrook. Dat spul heb ik al lang niet meer gehad lacht tadayoshi.

Hij staat op en loopt richting het kadaver van de ezel. Uit één van de manden haalt hij een pakket wat omwikkeld is met bont. Als hij het bont verwijdert komt er een staande waterpijp tevoorschijn.
Na nog wat gerommel haalt hij een een leren buideltje uit de mand.

...Iemand behoefte aan wat fruittabak?

Met een brede grijns loopt hij terug na de tafel en gaat hij weer zitten.

U beschikt over vuur, Hidejoshi?
Ik heb zelf al een flinke tijd niet meer kunnen roken sinds mijn zwavelblokjes nat zijn geworden.

Vervolgens begint hij de stenen kop van de pijn vol te stoppen met tabak uit het buideltje.

Een Kami kan moeilijk zonder zijn pijp zegt tadayoshi. Groenrook vertroebelt visioenen. Bruinrook is goed te toen. Vooral als je niet in trance gaat doormiddel van kruiden is bruinrook prima.
Een gedegen waterpijp met fruittabak is echter onontbeerlijk. Het helpt om de geest leeg te maken ter voorbereiding op een trance.
Terug naar boven Ga naar beneden
Herman




Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 17-02-10
Leeftijd : 37
Woonplaats : Killburg

De Mori tent Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mori tent   De Mori tent Icon_minitimevr maa 19, 2010 7:32 am

Maar jullie hadden het over een wedstrijd.
Vertel. Wie heeft er gewonnen?

Tadayoshi neemt nog een slok van het bier terwijl hij ombeurten Naichi en Hidejoshi aankijkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
suloi




Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 05-07-09

De Mori tent Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mori tent   De Mori tent Icon_minitimevr maa 19, 2010 8:18 am

Naichi neemt nog een hijs van de bruinrook en geeft hem dan weer terug aan Hidejoshi. "Ja, we hebben een weddenschap. We hebben net getraind met boogschieten. De wedstrijd gaat er om dat per gemiste pijl een kroes bier gedronken moet worden. Hidejoshi heeft gewonnen met de training. Hij heeft slechts 8 pijlen gemist en ik 12, maar als ik mijn bier zo proef, vraag ik me af of ik mezelf nu echt een verliezer moet noemen." Bij die laatste woorden grijnst hij breed en neemt nog een slok van zijn bier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maarten
Organisatie
Organisatie
Maarten


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 30-06-09
Leeftijd : 57
Woonplaats : Goirle

De Mori tent Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mori tent   De Mori tent Icon_minitimeza maa 20, 2010 1:58 am

Hidejoshi luistert naar wat Tadayoshi te vertellen heeft. Beleefd slaat hij het aanbod, om van de pijp te roken, af.
…Nee, dank je Tadayoshi, ik leef graag in het heden. Stel je voor dat ik straks ook allerlei visioenen krijg. Maar als je vuur nodig hebt, dan kun je mijn zwavelstokjes wel gebruiken…
*Hij schuift ze in de richting van Tadayoshi.*

*Als Naichi hem de bruinrook weer aanbied, neemt hij deze aan. Hij knikt bevestigend, als deze van de wedstrijd vertelt en zegt vervolgens tegen Tadayoshi.*
…Het is ook niet zo verwonderlijk, dat Naichi de wedstrijd met de boog verloren heeft. Ik heb achttien omlopen gediend in een boogregiment. Eerst als eenvoudige Ashigaru en later als Kenshin. Eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat ik, na mijn benoeming als Hatamoto van de derde divisie, minder tijd heb voor de boog dan ik zou willen…
*Hij neemt nog een ferme slok bier.*
Terug naar boven Ga naar beneden
Herman




Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 17-02-10
Leeftijd : 37
Woonplaats : Killburg

De Mori tent Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mori tent   De Mori tent Icon_minitimeza maa 20, 2010 6:22 am

Tadayoshi lacht smakelijk. Ik vind het ook niet erg raar dat Naichi deze wedstrijd is aangegaan met zijn eigen bier als inzet. Ik zou geen pijl geraakt hebben!

Maar maakt u uzelf maar geen zorgen. Van wat simpele fruittabak raakt u niet in trance.

Maar... wat zijn de toekomstplannen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Evert

Evert


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 13-09-09

De Mori tent Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mori tent   De Mori tent Icon_minitimeza maa 20, 2010 11:20 am

*terwijl de heren staan te praten komt er een forse ork aan gesloft die het slaap nog uit zijn ogen vrijft, hij draagt een simpel leere harnas waar op een aantal markeringen staan die aanduiden dat die een hoge rang heeft onder de orks*

Aaaaa.... Morgu, Da' zut er lekka ut, mogge ik ook wa'?

*hij haalt een grotedrink horn van zijn rug waar tog zeker een liter of anderhalf in kan, en wijst naar het vat*
Terug naar boven Ga naar beneden
suloi




Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 05-07-09

De Mori tent Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mori tent   De Mori tent Icon_minitimeza maa 20, 2010 9:38 pm

Naichi begroet de Ork. Als deze vraagt om ook wat bier te mogen denkt hij even na over de consequenties, zeker als hij eens zo om zich heen kijkt en al meerdere orks ziet rondlopen. "Akkoord, dat mag, maar dan moeten we wel een afspraak maken. Deze heren en ik hebben een weddenschap aangaande een aantal kroezen bier. Zoals de regels zijn moet de hele weddenschap afgerond worden. Ik denk dat jij dat begrijpt. Afspraak is afspraak. Wat ik dus nu zal doen, is je hoorn vullen met bier onder de voorwaarde dat het vat beschermt net zolang als dat wij de weddenschap hebben afgerond. Alles wat dan nog over is in het vat behoort in principe daarna jullie leider toe. Hij zal beslissen wat er verder mee zal gebeuren. Ik neem aan dat je begrijpt wat er gebeurd als hij het vat leeg aantreft als ik hem dat vertel. Is dat afgesproken?" Hij kijkt de ork echt bloedserieus aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Mori tent Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mori tent   De Mori tent Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Mori tent
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Stichting Atherin :: Atherin IC :: Basoan a Hartz-
Ga naar: