Stichting Atherin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stichting Atherin

LARP - Stichting Atherin
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 goden achtergrond informatie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Marloc




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 03-09-09

goden achtergrond informatie Empty
BerichtOnderwerp: goden achtergrond informatie   goden achtergrond informatie Icon_minitimedi sep 08, 2009 10:08 pm

Hoi,

ik kom vrijdag sins lange tijd weer spelen. Nara IX.

nu vroeg ik me af of ik ergens wat standaard info over de goden kon vinden en specifiek goden voor bos elven.

grtjes
Mark van Toorenburg
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen Wijn

Jeroen Wijn


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 01-07-09

goden achtergrond informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: goden achtergrond informatie   goden achtergrond informatie Icon_minitimedo sep 10, 2009 4:14 am

Mark!!! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marloc




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 03-09-09

goden achtergrond informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: goden achtergrond informatie   goden achtergrond informatie Icon_minitimedo sep 10, 2009 9:38 pm

He Jeroen Wink

Leuk je heir op dit forum ook tegen te komen. Neem aan dat je dus ook na begien gaat? Helaas heeft verder nog niemand wat achtergrond info kunnen geven dus maar hopen dat ik een spoedcursus krijg voor we beginnen.

kijk enorm uit na vanavond, wat een mooie locatie. Zal wel ff wennen zijn niet Marloc te spelen.

Dus mischien tot straks,

Mark van Toorenburg
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





goden achtergrond informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: goden achtergrond informatie   goden achtergrond informatie Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
goden achtergrond informatie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Stichting Atherin :: Atherin OC :: Overig-
Ga naar: