Stichting Atherin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stichting Atherin

LARP - Stichting Atherin
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Beste momenten en bedankjes Nara 15

Ga naar beneden 
+8
Jacco
Jeroen Wijn
Roosje S
appelboompie
Laura
MaartenWillems
walter
guido
12 plaatsers
AuteurBericht
guido

guido


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 03-04-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Leiden / Breda

Beste momenten en bedankjes Nara 15 Empty
BerichtOnderwerp: Beste momenten en bedankjes Nara 15   Beste momenten en bedankjes Nara 15 Icon_minitimezo sep 23, 2012 10:06 pm

Het was weer geweldig

Best moments:

* Poging tot mc zwart maken.

* Geld stelen van mijn eigen bro.

* Betrapt worden op mijn zwendel, verraad en moord praktijken, en vervolgens er proberen mee weg te komen.

* Wie heeft er zin in mes in rug erm.... zakdoekje leggen niemand zeggen Twisted Evil

* mijn persoonlijk record gezet op 4 1/2 event overleven met mijn caracter cheers

Thanks to :

Iedereen die bij het complot was betrokken was of slachtoffers Cool

De keuken en de mensen achter de bar.

De SL voor weer een leuk plot.

En uiteraard de NPC`s en monsters


PS. ik heb al een cool idee voor een nieuw caracter en niet eens evil (nog niet) Evil or Very Mad
maar Maaike, als je nog leuke of coole ideeën hebt sta ik er altijd voor open Wink

Tot de volgende Nara cheers


Laatst aangepast door guido op ma sep 24, 2012 2:59 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
walter

walter


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 01-04-11

Beste momenten en bedankjes Nara 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste momenten en bedankjes Nara 15   Beste momenten en bedankjes Nara 15 Icon_minitimezo sep 23, 2012 11:54 pm

Na een goeie nacht rust en heerlijk gedroomd hebben zijn hier mijn beste momentjes.

# Het spel om mijn Ritueel heen. First ritual ever dat ik de lead had.. Very Happy en het ging goooeeeedd!!

# het schadowspel van Oro!!! dat was enorm GAAF!!! cheers

# Na dat Ugabe de Bloodvrouwe boos gemaakt had voor pampus geslagen liggen en dat de blood vrouwe mijn vroeg of dood ging en of ik haar wilde dienen. Toen hoorde ik op gegeven moment:
"je hebt al een van mij en deze krijg je niet" en "UGABE GENEES HEM!!"

# verhaal van Otsoa! Bas nice man nice!!

# Na het verhaal terug lopen en puzzel stukjes van de beer achter te komen. Daarna Teva volledige op de verkeerde been zetten en onzeker zien.

# Samen met Omar, de ziener van de mori en Teva.. een toost uit brengen bij bargasten: "op het mislukken van de plannen van de black bitch om de Barghasten te doden, Kampai!!! de reactie: "Kampai..... Hè wat zeg je??" meesterlijk!!

# Het gehele spel die avond tussen Teva en IJsvogel.... en daarna IC/OC rond lopen.

# (edit) Loop ik over het veld naar de slanesh ritueel, zie ik mijn vriendinnetje in staan voor het eerst bij een larp en da gelijk in een slanesh ritueel. nice nice nice!

Er zijn veeel meer goeie momenten.

Als laatst toch even mensen bedanken:

Pascalle,Ed, Mario, michiel en Matthias voor het spel de hele weekeinde door gaaf super!!
Monster crew.... Still learning but getting better!!! (tim good job)
en iedereen die ik vergeet.

Last but not least..... Dani,
Door het spel met teva geeft het spelletje meer diepgang... emotioneel, pleizer en toch ook angst. (kijken of ik volgende keer weer kan laten verbazen) (een dikke knuffel hiervoor)



groet,

walter



Laatst aangepast door walter op ma sep 24, 2012 2:16 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
MaartenWillems

MaartenWillems


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 27-03-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Heusden-Zolder

Beste momenten en bedankjes Nara 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste momenten en bedankjes Nara 15   Beste momenten en bedankjes Nara 15 Icon_minitimema sep 24, 2012 1:32 am

Ik denk niet dat ik jullie allemaal genoeg kan bedanken. Dit was ronduit de beste larp waar ik ooit aan heb meegedaan.

Specifiek wil ik Bas en Tim bedanken voor dit weekend het leven van mijn personage interessant en moeilijk te maken.

Kara, Labarnas, Teva, Illian... Voor het ritueel waarmee jullie er een schepje boven op hebben gegooid (ik vergeet hier mogelijk iemand, ik was behoorlijk aangeschoten).
Teva, Illian en Kara, wederom. Het spel lijkt zo levensecht bij jullie. Toen de Barghast jullie omsingelden voelde ik mij in de grond zakken van schaamte over wat er ging gebeuren.
Jullie hadden enkel al de beste bedoelingen.
Doch, de plicht van de bard is wet, gebruik en bevel in de letter op te volgen. Ik voelde me echt verscheurd op dat moment, prachtig.

Valentijn en Labarnas, wiens personages altijd wel een vriendelijk woord en een goede raad klaar hebben.

Adanya, dat ik deze larp toch de kans heb gekregen om ook met dat personage kennis te maken.

Bas, voor Otsoa en Ehun, wat altijd prachtige momenten zijn. Momenten die mijn personage nog lang zullen tekenen.

Het befaamde ritueel dat binnen gesloten cirkel gebeurde terzijde... Er was iemand die nog een ander ritueel uitoefende om Brom's gevoelens bij te sturen. Ik weet niet wie, maar ook daarvoor bedankt. Soms is het lullig om een speelbal van magiegebruikers te zijn, en soms is het lollig. Dit weekend was het vooral lollig.

De NPCs voor al de random encounters, het geouwehoer, het drinkgelach, een waardige tegenstand, en leuke monsters.

De organisatie voor het op poten zetten van dit spel, een spel waarvan ik hoop nog jaren deel te zijn.
De keukenploeg voor het toch altijd maar weer zorgen dat onze vermoeide lichamen niks te kort komen.
Een apart bedankje voor Maaike, omdat dankzij jou m'n broer die op het punt staat vader te worden me altijd kon bereiken.
De mensen die zot genoeg waren een taart te bestellen.
Teva, voor het aanbrengen van m'n rituele verf.

M'n Barghast weten allemaal hoe graag ik ze heb. En dat ook hun dwarsliggen wordt geappreciëerd. Anders hadden we slechts een paar rituelen en een feest gehad Wink.

En natuurlijk Laura. Voor een Urgabe waar je wel van moet houden. Voor het uitstaan van al het Barghastse geruzie. Voor het feit dat je me niet neersloeg toen ik je "wench" noemde. Voor het blijven proberen van Brom te doen gehoorzamen. En voor die prachtige woordenwisseling waardoor alles voor niets leek.

"Dan moet Ehun me maar komen halen."
"Kijk uit wat je zegt, Brom."
"Hij heeft me wel gehoord."
Terug naar boven Ga naar beneden
walter

walter


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 01-04-11

Beste momenten en bedankjes Nara 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste momenten en bedankjes Nara 15   Beste momenten en bedankjes Nara 15 Icon_minitimema sep 24, 2012 2:19 am

Yup ijsvogeltje fladderde ook in de rituele cirkel... Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
MaartenWillems

MaartenWillems


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 27-03-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Heusden-Zolder

Beste momenten en bedankjes Nara 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste momenten en bedankjes Nara 15   Beste momenten en bedankjes Nara 15 Icon_minitimema sep 24, 2012 2:44 am

Hah! Bij deze dan, bedankt Smile Het was een behoorlijk magisch moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laura

Laura


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 01-07-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Almere

Beste momenten en bedankjes Nara 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste momenten en bedankjes Nara 15   Beste momenten en bedankjes Nara 15 Icon_minitimema sep 24, 2012 5:48 am

En wederom heeft Nara mij bewezen dat je zelfs als NPC niet veilig bent!

Dani, mijn larp mamma, voor Teva die toch altijd zo'n bijzondere rol speelt in het leven van Urgabe, positief ondertussen, uiteraard op de vrijdagavond ritueeltje na, haha!
Matthias voor een hele andere kant van Illian dan ik gewend was, en natuurlijk beide rituelen op vrijdagavond!
Michiel, ja, het ritueeltje natuurlijk.... En bedankt, haha! Wink
Pasje, voor het erin luizen en uitgebreid misbruik maken van de dronken staat!
Ed, Labarnas is en blijft mijn adviseur en raadgever in zo veel meer dan politiek. Gelukkig stond je naast me om de demon te klappen anders had ik het nooit gekund!
Walter, bedankt voor het zijn van een van de weinigen die ik dit weekend heb kunnen genezen Wink
Mario, al heb ik je dit weekend weinig gezien het was genoeg om weer hoofdpijn van Valentijn's fouten te krijgen! haha!
De Mori, die ik weer niet veel gezien heb behalve wederom politiek gekeuvel aan het einde op het moment dat het uiteraard níét uitkomt, lol!
Bas, mijn spelleider, die er toch altijd bij moet komen als het om mij gaat, die het hele huwelijks gebeuren in gang heeft gezet. Ge-wel-dig.

En ja, uiteraard; de Barghast
Ik had veel eerder een avond met jullie door moeten brengen, daar rond het kampvuur waar Brom en ik overheen hadden kunnen springen als het goed gegaan was! Een subtiele hint van Sheila dat ik maar bij Brom op schoot moest gaan zitten en dan natuurlijk vele opmerkingen aanhoren en weer wat verhalen over Brom horen die ik niet wist.
"Pas op dat je niet op mijn knots gaat zitten"
"Brom de Bruine Beer en het meisje teer" (wie stuurt mij de lyrics, ik ben benieuwd!)
Het Vuurse Kriek (schrijf ik dat goed?), de appeljenever en vlierbessenrum, ik ben echt verwend. Volgende keer neem ik ook wat mee!
En het moment waarop Valentijn aankwam om mij op te halen voor een ritueel.... Ik voelde me alsof mijn vader me kwam ophalen van het feestje van mijn vriendje omdat ik op tijd thuis moest zijn!
En natuurlijk voor de belofte om erbij te zijn als ik de demon ging verbannen, jullie hulp daarbij en zeker ook van Abriana. Geweldig!

Last but not least toch echt Maarten, Brom, mijn aanstaande, haha! Voor het heerlijke spel in downtime wat we voort konden zetten. De ruzies en het weglopen maar aan de andere kant ook de gezelligheid bij het kampvuur. Het delen van je mantel, meteen heel IC verantwoord natuurlijk, en het ontzettend mooie gesprek over het feit dat er een kans stond dat ik de dag erna niet zou overleven en de angst die je daarbij weg probeerde te nemen. Ik kon het niet laten om nadat ik het had overleefd je even te komen knuffelen en te uiten hoe blij ik was dat ik er nog stond. Het gesprekje daarna bij de lunch was super, Urgabe kan voor geen meter met haar eigen gevoelens omgaan maar dat was wel echt mooi!

Ik ben vast een heleboel vergeten, maar dit was echt de gaafste Nara tot nu toe! Nu rustig aan een bruiloft plannen en helemaal vanaf nulpunt weer beginnen, see where this goes!


Terug naar boven Ga naar beneden
appelboompie




Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 31-08-12

Beste momenten en bedankjes Nara 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste momenten en bedankjes Nara 15   Beste momenten en bedankjes Nara 15 Icon_minitimema sep 24, 2012 7:08 am

echt een super weekend gehad.

lekker rondgelopen op de avonden en op de dagen gemonsterd.

nog ik keer wil ik graag de mensen in de hut bedanken voor het meemaken van fantasties mooi spel.
de hele phygologische druk echt kunnen voelen tussen jullie twee.

ook de paar bargasten bedankt die mee gingen goblin jagen en de npc bij het huisje boopje beesje ritueel dat echt heel grappig was.

ook de monster spelleiding bedankt voor dat we jullie spullen kunnen gebruiken, en de vele tips en historie van de rassen zorgt ervoor dat wij (in iedergeval ik) veel meer van de seting leer.

ook de mensen achter de bar en van de catering, jullie eten is echt goddelijk (en dan niet als nurgel) heb erg van de soep genoten recept posten misschien?

ook de rest van de mensen achter de schermen die niet meteen aan het licht staan ook bedankt voor jullie tijd en inzet zodat we zoon leuke tijd hadden.

groet jeroen

Terug naar boven Ga naar beneden
Roosje S

Roosje S


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 20-09-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Noorden

Beste momenten en bedankjes Nara 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste momenten en bedankjes Nara 15   Beste momenten en bedankjes Nara 15 Icon_minitimema sep 24, 2012 7:52 am

PUNTJES OMG hope dat ik niet de helft vergeten ben. xD

++- Halve week van tevoren dikke Skype-meeting om personages te bedenken voor IC-loze tijd.. Heel mooi personage bedacht.. En natúúrlijk vrijdag meteen omgelegd door een zekere assassin.. xD
+++ Gelukkig daarvoor al genoeg lopen gillen om Ollie, Dolly en Boris, zodat wat anderen, die onze schapen uiteindelijk vonden, wel even gingen uitzoeken waar Maria en Willem Tikker gebleven waren...
++- Helaas zijn ook de mensen die dat dus gingen uitzoeken doodgemaakt, net iets nadat mijn 2e rol ook weer was vermoord.. Razz
+++++ Huisjeboompjebeestje-ritueel. xD Allemaal onstaan doordat ik de Draconian vroeg of 'ie wilde pesten (ik bedoelde met speelkaarten, kaartspel), en hij wilde mij wel even pesten. Halverwege eruitgestapt om een tosti en warme choco te halen, en toekijken hoe het ritueel is overgenomen door de halve monstercrew. KUDO'S VOOR JE POKERFACE MENEER DE DRACONIAN. ;d
++ Kruiden verkopen samen met opa.
---- Horen dat we, nadat we zoveel verkocht hadden, veel te lage wisselkoersen hebben gebruikt. Puntje van overleg binnen de orga?
++++ Spel met andere monsters en nog effe lekker relschoppen op zondag na te zijn doodgestoken & weer overeind te zijn gezet door de Mori en Omar. Perfecte timing terug in hyet dorp waar nog wat mensen werden neergeslagen, en net horen 'Zomaar onschuldige boeren neerslaan'... 'DAAR KUNNEN WIJ OOK NOG WEL OVER MEEPRATEN.'
++++++ Heel even mogen (black)bitchen onder leiding van Rene. Geen ene hol van rituelen afweten... xD En mass torture mogen doen ;D 'Maas torture! Houden jullie nog van me?' 1 die ja meesteres zegt.. 'Jij bent braaaaaaf. De rest; mass torture! Very Happy '
++ Slapen op zolder. Lekker warm en geen lawaaiierige kampgenoten recht voor je ronkbunker ;d

Kortom; fantastisch evenement! Leukste Nara ooit naar mijn idee ;d
Terug naar boven Ga naar beneden
http://wombatsje.hyves.nl/
Jeroen Wijn

Jeroen Wijn


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 01-07-09

Beste momenten en bedankjes Nara 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste momenten en bedankjes Nara 15   Beste momenten en bedankjes Nara 15 Icon_minitimema sep 24, 2012 8:25 am

Zaterdagavond N&H tent was DE BOM!
Angie queen en (andere) Jeroen king bedankt voor het bieden van de mogelijkheid om weer eens he-le-maal loos te kunnen gaan als priester van Chaos.
Overige aanwezigen van die avond ook bedankt voor het er zijn. Was errug lekker!

Terug naar boven Ga naar beneden
Jacco

Jacco


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 02-07-09

Beste momenten en bedankjes Nara 15 Empty
BerichtOnderwerp: Nara 15   Beste momenten en bedankjes Nara 15 Icon_minitimedi sep 25, 2012 3:36 am

Ge-no-ten.

Het begon vrijdag al met soep maken in de keuken. Dikke pret daar. (recept van de knoflooksoep komt tzt op dit forum)
Daarna het spel in, met dan als hoogtepunt (of dieptepunt) het wachtlopen samen met de Mori over stukjes Lygann Kraw en terug.
Geen drow tegen gekomen maar toch een enorm spannend moment gehad om niets.

Het moment dat ijsvogel zijn vuur/tsjeens dingetje ging doen, een stukje verderop een lokale sneeuwbui creeren. Brrrrr.

Het ritueel dat gedaan is om de Mori tegen de sleep spreuken te beschermen. BAM 24 uur ic wakker. Kiekt um goan jonghu.

Het zienerdingetje in de tent van de barghast. Er lag gewoon iemand te slapen, terwijl we al een tijdje bezig waren. Smile Sorry.

Wat walter al eerder had gezegd. Het kampai-moment bij de barghast. Priceless.

De verschrikkelijke boeren die rondliepen. Whaah, gluiperts!!

TAART!!!!!!!!!!

ETEN!!!!!!!!

Neutraal zijn tijdens het ondoden stukje van de bloedvrouwe.

En nog veel meer.

Bedankt allemaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angie
Organisatie
Organisatie



Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 01-07-09

Beste momenten en bedankjes Nara 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste momenten en bedankjes Nara 15   Beste momenten en bedankjes Nara 15 Icon_minitimedi sep 25, 2012 11:01 am

Ook ik moet nog hoognodig dees en gene bedanken:

Ten eerste: lieve mensen van de orga, ontzettend bedankt dat jullie het mogelijk hebben gemaakt dat ik erbij kon zijn. Ik prijs mij gelukkig met zo'n toffe club mensen samen te mogen werken. En speciaal Bas J. voor de lift (die overigens al erg gezellig was, ondanks dat we allebei nog helemaal in de LARP mindset moesten komen en aangekomen bij de Maat een beetje een safariparkgevoel kregen Shocked )

Marco voor het rogue-roleplay wat (mede door de tijdsdruk) als een nachtkaarsje uit ging, maar wel leuke encounters met andere oude rotten opleverde. Enne...een zekere plotter sprak mij aan, ik vrees dat we nog wel even blijven plakken....

De 2J's: Jeroen Wijn en Jeroen appelboompie. Oh Jeroen W., wat was het weer geweldig! Die confrontatie in de N&H tent krijgt natuurlijk nog een staart van hier tot aan het eind van de straat. Heerlijk, dank je wel! En Jeroen appelboompie, daar zit je dan ineens. Je gaat onder valse voorwendselen ('het is daar gezellig') een tent in en moet vervolgens voor je leven vrezen. Genoten van je spel, volgende keer weer?

Mijn mede Kitchen-Angels Esther en Steffie, Bas J. (toch ook een soort van Angel) maar ook iedereen die in de bar/keuken heeft meegeholpen: Rene, Mandy Laura & Sven (ik ga nu afwassen zonder afwasmiddel JOLO!) en iedereen die hier wegens slordigheid mijnerzijds niet vermeld staat.

Patricia en Mandy die een beetje overvallen werden met de vraag of ze deel wilden nemen aan een Slaneesh ritueel en daarin vervolgens Rahl met verve in elkaar trimmen. Gaaf!

Graag allemaal tot de volgende, maar eerst met mijn Malkrai broeders op stap. Ben benieuwd waar we heen gaan Tim! bounce

x
Angie

Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 211
Registratiedatum : 27-06-09
Leeftijd : 37

Beste momenten en bedankjes Nara 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste momenten en bedankjes Nara 15   Beste momenten en bedankjes Nara 15 Icon_minitimeza sep 29, 2012 10:29 am

Wat tof om te lezen, mensen cheers You guys are awesome!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://stichtingatherin.actieforum.com
guido

guido


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 03-04-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Leiden / Breda

Beste momenten en bedankjes Nara 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste momenten en bedankjes Nara 15   Beste momenten en bedankjes Nara 15 Icon_minitimezo sep 30, 2012 10:05 pm

Hoe het allemaal ging (in het kort)

https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/651/lolmfv.jpg/

Beste momenten en bedankjes Nara 15 Lolmfv


Laatst aangepast door guido op ma okt 01, 2012 7:05 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
daniellesluiter

daniellesluiter


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 15-09-09

Beste momenten en bedankjes Nara 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste momenten en bedankjes Nara 15   Beste momenten en bedankjes Nara 15 Icon_minitimema okt 01, 2012 2:03 am

ik heb eerst even van mijn vakantie genoten en nu ik weer aan het werk ben kijk ik even terug op nara... mensen wat was het gezellig!

ik wil mijn lieve echtgenoot michiel bedanken dat hij het mogelijk gemaakt heeft voor mij om naar nara te gaan. en het was super fijn om 's nachts tegen hem aan te kunnen liggen ;-)

en lief bestuur... die taart was echt geweldig! zo iets had ik echt niet verwacht, jullie hebben me aan het huilen gemaakt, zo blij en verrast was ik. het geeft me een brok in mn keel als ik er weer aan denk.


verder was het spelletje enerverend, verassend en uitdagend voor mij persoonlijk. ik heb voor dilemma's gestaan, heb diep in teva moeten graven naar reacties en heb vooral veel lol gehad.


- proosten op de hopelijke niet dood van de bargasten.
- neergestoken worden door de bargasten
- nadenken over de gevolgen en momenteel het uitdenken van een passend ritueel
- brom... kom maar jongen... ik verbind je wel... kom ondertussen maar eens heel goed uitleggen wat er aan de hand is en hoe jij dat goed gaat maken.... en oh ja... verder zal ik je slechts een klein beetje pijn doen Very Happy
- valentijn, aan de ene kant je pesten en aan de andere kant mijn broertje beschermen tegen de nare illian Very Happy
- rituelen!
- vrouwenpraat! go kara!
- bloedvrouwe... klote chaoskampioenen... ik zal nog eens een deal maken! die kan ze op dr buik schrijven! hihi
- drow... meer drow... aaaaaaaaaaah klote drow!!!!!!!!!
- het boekje.... komen mooie verhalen in!
- meer rituelen!
- teva in een emotionele achtbaan
- drankjes maken! heerlijk, mijn eigen drankjes onderzoeken, redeneren waarom dingen zo werken of niet en dan uitkomen met 5 kaartjes in je handen... me very proud en dankjewel ray voor het uitleggen van hoe bijzonder het was!
- laura... meisje.... we hebben heerlijk spel zo, semi resepctvol en semi plagend... en je was nuttig toen je ijsvogeltje genas. ik had je bijna aan je haren naar hem toe getrokken als je het niet op dat moment ook gedaan had. en het gezicht van michiel was geniaal toen je zei dat hij nu je stieflarp-pappa was :-)
- matthias, gestoorde idioot ben je. maar het zorgt er wel voor dat ik elke keer weer gepushed word in mijn kunnen
- bas, pappa.... ik hoop stiekem dat je nog niet gaat slapen!
- kampai!
- schimmenspel

en ijsvogeltje... walter... het is heerlijk en geweldig spel dat we zo samen hebben! dus dat staat met stip op een! meerdere malen teva onzeker maken is een gave die weinig nog bezitten op nara. eens kijken waar het op uit draait. ;-)
en gewoon wandelen was goed!

liefs Dani/Teva
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 211
Registratiedatum : 27-06-09
Leeftijd : 37

Beste momenten en bedankjes Nara 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste momenten en bedankjes Nara 15   Beste momenten en bedankjes Nara 15 Icon_minitimema jan 07, 2013 5:13 am

Hopelijk krijgen we na Nara 16 weer van dit soort leuke berichten, tof om te lezen! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
https://stichtingatherin.actieforum.com
shadarrahvnn

shadarrahvnn


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 06-09-10
Woonplaats : Leidschendam

Beste momenten en bedankjes Nara 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste momenten en bedankjes Nara 15   Beste momenten en bedankjes Nara 15 Icon_minitimedi jan 08, 2013 10:07 pm

guido schreef:
Hoe het allemaal ging (in het kort)

Hahaaahhhh, idd! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Beste momenten en bedankjes Nara 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beste momenten en bedankjes Nara 15   Beste momenten en bedankjes Nara 15 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Beste momenten en bedankjes Nara 15
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Beste momenten en bedankjes Nara 16
» beste momenten en bedankjes nara 17
» Nara XII: de bedankjes...
» nara 14... beste momentjes enzo :-)
» het was: (mooie momenten)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Stichting Atherin :: Atherin OC :: Evenementen & Quests-
Ga naar: