Stichting Atherin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stichting Atherin

LARP - Stichting Atherin
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Ongerust !!!!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
dennis

dennis


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 01-07-09
Leeftijd : 46
Woonplaats : tilburry

Ongerust !!!! Empty
BerichtOnderwerp: Ongerust !!!!   Ongerust !!!! Icon_minitimevr apr 06, 2012 2:46 am

* Een jonge man gekleed in bamboe harnas komt met ferme pas binnen lopen. een beetje gefrustreerd loopt hij een rondje door de herberg. Bij elke hoek stopt hij om erachter te kijken. Hoofd schuddend en zuchtend loopt hij uiteindelijk naar de bar*

Graag een bruin bubbeltjes water

*Nog voor zijn drankje er staat loopt hij richting de deur, opend deze en roept op commanderende toon*

Ga naar het kamp en wacht daar, tot de rest er is, of dat ik er weer ben...

*sluit de deur en loopt naar de bar terug, waar zijn drankje staat te wachten*

dit zou voldoende moeten zijn voor deze en voorlopig ook voor de volgende rondes lijkt me

*hij strooit drie zilveren en 1 koperen munt op de toonbank, pakt zijn drankje en loopt naar een bankje toe
Daar gaat hij met zijn rug tegen de muur aan hangen, onder tussen blijft hij de deur in de gaten houden.*

Terug naar boven Ga naar beneden
Jacco

Jacco


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 02-07-09

Ongerust !!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ongerust !!!!   Ongerust !!!! Icon_minitimema apr 30, 2012 4:55 am

Met een klap gaat de deur van de herberg open. Half struikelend stapt er een man binnen in een geelkleurig, een beetje versleten gewaad met een geelkleurige hoofd doek. Met zijn ogen die nog aan de duisternis van de herberg moeten wennen kijkt hij rond in de herberg. Het duurt even voordat hij de persoon die hij zoekt heeft gevonden.

Hide-Naga, waar ben je toch al die tijdje geweest? Ben je naar Shova geweest? Wat is allemaal gebeurt met jou!

De man pakt een stoel een gaat bij Hide-Naga aan de tafel zitten en doet zijn hoofdbedekking af.
Terug naar boven Ga naar beneden
dennis

dennis


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 01-07-09
Leeftijd : 46
Woonplaats : tilburry

Ongerust !!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ongerust !!!!   Ongerust !!!! Icon_minitimezo jun 10, 2012 11:19 pm

*hide ziet zijn vriend binnen komen en er komt een geruste lach op zijn gezicht. hide zwaait al als hij ziet dat Omar aan het rondlopen is, maar dat seinen word gemist.*

*Omar komt aan*

Gelukkig *opgeluchte zucht* omar wat goed je te zien *legt een hand op de schuder van Omar*

Ik ben hier gebleven heeft vader dat niet gezegt.. ik moest rond het kampement blijven terwijl jullie op tocht zijn gegaan. Iemand moest de achter blijvers leiden, dus zo klonk de opdracht.

maar wat wil je drinken Omar.. je ziet er dorstig uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacco

Jacco


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 02-07-09

Ongerust !!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ongerust !!!!   Ongerust !!!! Icon_minitimema jun 11, 2012 2:28 am

Omar begint te ontspannen en zegt tegen Hide-naga,

Doe mij maar hetzelfde, bubbeldrank bedoel ik.

Nadat de bestelling is bezorgd begint Omar te praten.

Ikke niet hebben geweten jij bent gebleven. Ik hebbe niet zo veel met je vader gesproken. Hij was nogal bezig met oegabje, en nog een dame. Zal wel diplomatieke dingetje zijn.
Heb zelf ook niet echt de tijd gehad, zijn boel rare dingetjes gebeurt op onze tochtje.


Omar slaat zijn hand voor zijn gezicht, schud zijn hoofd en slaakt een zucht.

Omar denk iets belangrijks is nu weg. Waarom belangrijk, Omar heeft geen ideetje.
Er ies ook nog iets gebeurt met..... een soort kampioenen? Omar nog niet helemaal duidelijk.
En niemand heeft echt nog iets gedaan met probleempje van de hellen in mijn thuisland.


Omar neemt een grote slok.

Kortom boel dingetjes en Omar nog niet eens alles gezegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacco

Jacco


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 02-07-09

Ongerust !!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ongerust !!!!   Ongerust !!!! Icon_minitimedi jul 31, 2012 9:24 am

Na een tijdje staat Omar op.

Ieke moet nu gaan. Heb nog wat uit te zoeken in de bibliotheek van Carilon.
En ies best een stukje reizen. Tot ziens.


Omar pakt zijn spulletjes samen, kijkt of hij genoeg geld heeft om een paard te huren en groet Hide-naga.
Hij verlaat de herberg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ongerust !!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ongerust !!!!   Ongerust !!!! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ongerust !!!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Stichting Atherin :: Atherin IC :: (Nara) Andolyss :: Herberg-
Ga naar: